Epic Games מחלקת 15 משחקים להורדה בחינם. לא תיקחו?

הסייל של סופשנה מגיע גם לחנות Epic Games, אבל אם נכנסתם לכתבה בשביל המשחקים החינמיים, יש ליוצרת פורטנייט להעניק לכם 15 כאלה מדי יום ועד סוף השנה


ציוץ בטוויטר הרשמי של חברת Epic Games מכריז על כך החל ממחר, ה-17 בצדמבר, יתחיל סייל מטורף לכמות מטורפת של משחקים בחנות Epic Games Store. המבצעים צפויים להיות מלהיבים ושווים במיוחד, בכל זאת סוף שנה זה הפיק של המבצעים, אבל יש גם משחקים (שווים) בחינם.

Epic Games הכריזה שבכל יום, החל ממחר ועד לסוף החודש, כלומר, למשך 15 ימים היא תחלק משחק AAA אחד בחינם. כמו כל משחקים אחרים שהיא מחלקת בחינם, מרגע שתבצעו "רכישה" (ב-0 שקלים, לא להיבהל) של המשחק, הוא יהיה שלכם לנצח. החברה לא מסרה אלו משחקים היא תחלק, אבל יש כבר מספיק שמועות ברשת ואפילו רשימה מלאה ושמועתית של המשחקים, שאנחנו נתקן אם צריך, כדלקמן:

השמועות סברו כי משחקים כמו The Witcher 3 ,Dying Light, Borderlands 3, Horizon: Zero Dawn ומאס אפקט יכולים להיות שלכם אבל נראה שהן לא נכונות. זו הרשימה המעודכנת:

החלוקה היומית למשחקים תתעדכן בכל יום החל מהשעה 18:00 שעון ישראל, בלינק הזה או בלאנצ'ר של החנות (אם אין לכם, הגיע הזמן שתתקינו).


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות