Cyberpunk 2077: כל הביקורות כבר כאן (עדכון)

[עדכון] – הביקורות לגרסת הקונסולות ובעיקר ל-PS4 שוחררו והמבקרים שוחטים את המשחק על רקע בעיות טכניות חמורות. "סייברפאנק 2077 ב- PS4 הוא אסון שלעולם לא היה צריך להתרחש". אי לכך, הציונים הממוצעים לכתבה זו עודכנו למטה.


הכתבה המקורית:

סייברפאנק 2077 נוחת סוף סוף, 8 שנים לאחר הכרזתו והביקורות זורמות לרשת. כמה וכמה מבקרים העניקו לו ציון מושלם (100), אבל גיימספוט חתמו עם 7/10 וגם פיסי-גיימר נתנו מתחת ל-80. אז מה חושבים עליו כל המבקרים?


בעוד יומיים, אופוס הסייברפאנק הגדול הבא של חברת CD Projekt Red, המפתחת המהוללת של סדרת The Witcher, נוחת סוף סוף סוף עם Cyberpunk 2077, למעלה מ-8 שנים לאחר הכרזתו. סייברפאנק 2077 הוא המשחק הגדול של חודש זה ואחד המשחקים הגדולים של השנה, ולפני שתוכלו לשחק בו לצד קיאנו ריבס , הביקורות למשחק כבר כאן והן מעולות.

מאחר והמשחק שוחרר כרגע לקונסולות של דור קודם PS4| Xbox One, כמעט כל הביקורות התבססו על גרסת המחשב של המשחק (PC) שמבטיחה חגיגה נוצצת של גרפיקה עם תמיכה בעקיבת קרניים (Ray Tracing) של כרטיסים מחברת אנבידיה ושלל הגדרות ויזואליות מתקדמות. לאור הדחיות הרבות של המשחק, הוא ייעדר השנה מטקס בחירת משחק השנה, האירוע The Game Awards 2020 שיתקיים בעוד יומיים. זה לא הפריע לכמה וכמה מהמבקרים להעניק למשחק ציון מושלם של 10/10. אז, שנתחיל?

Digital Spy מעניק למשחק ציון מושלם 100 ומכריז עליו כעל משחק העשור:

Cyberpunk 2077 הוא משחק פנטסטי שמעולם לא חווינו, ומהווה חלון לעתיד המשחקים מהדור הבא. אנחנו מכורים לעולמו ולכל מה שיש בו, ולא אכפת לנו לסכן את המוניטין שלנו לומר שזה בקלות משחק העשור שלנו, למרות שהוא מפסיד את טקס פרסי משחקי הווידאו לשנת 2020 … 

גם האתר PC Games מצטרף לציון מושלם של 100 ומשווה אותו ל-Deus Ex:

ההגדרה שונה באופן מרענן וניתן להשוות אותה רק עם Deus Ex, ול- CD Projekt Red יש הרבה יותר מה להציע מבחינת סגנון. אהבתי מאוד גם את הדמויות הנהדרות. כמשחק תפקידים, הוא מציע לי בדיוק את השילוב הנכון של מערכת דמויות עמוקה ופעולת לחימה מרתקת. 

ציון 100 מגיע גם מהאתר God is a Geek:

למרות כמה פגמים, Cyberpunk 2077 הוא אחד ממוצרי המדיה המדהימים ביותר שזכיתי לצרוך אי פעם.

אתר הגיימינג VG247 מעניק למשחק ציון מושלם גם כן 100:

עם כל כך הרבה מה לראות ולעשות, Cyberpunk 2077 הוא סוג ה- RPG שבו אתה ממצמץ ועוברות שעות, וזה בדיוק מה שאנחנו צריכים כדי לסיים את שנת 2020

100 עגול (5/5) מגיע גם מאתר הגיימינג GamesRadar+:

מה שחסר לסייברפאנק 2077 באורך הקמפיין, הוא מפצה על רוחב ונפש, ומציע עולם של תככים ואלימות שלא דומה לשום דבר אחר.

ב-IGN העניקו למשחק ציון 90/100, בגלל באגים:

סייברפאנק 2077 בועט בנוף העירוני היפה והצפוף המסנוור שלו עם מעט מגבלות. הוא מציע בחירה מדהימה כיצד לבנות את הדמות שלך, לגשת למשימות ולהתעמת עם אויבים, וההחלטות שלך יכולות להיות בעלות השפעה מוחשית וטבעית הן על העולם סביבך והן על סיפורי האנשים המאכלסים אותו. חבל שבאגים תכופים מתסכלים יכולים להרוג מדי פעם מצב רוח, אך העיצוב הגמיש והמרשים של סייברפאנק 2077 הופך אותו ל- RPG מדהים באמת

גם מגזין הגיימינג הפופולרי Game Informer "מסתפק" בציון 90:

סייברפאנק 2077 הוא אפל ומטריד לעיתים (באופן מפחיד), אך עיקר תוכנו מרתק, ועמוס בעומק דרך מערכות ה- RPG. נהניתי מאוד מהתקופה שלי בעיר הלילה, וג'וני סילברהנד (קיאנו ריבס) הוא שותף נהדר לראות איתו את המראות. סייברפאנק 2077 מזמין שחקנים להשתלב ולהישאר מאות שעות של תוכן ייחודי אם הם ירצו בכך. 

האתר PC Gamer מעניק למשחק ציון 78/100 בעיקר בשל באגים:

כמה דמויות וסיפורים נחמדים המקוננים בעולם פתוח מדהים, שמלווים בבאגים צורמים בכל צעד ושעל

האתר הפופולארי GameSpot מעניק למשחק ציון נמוך במיוחד- 7/10 שזכה לאלפי דיסלייקים ביוטיוב:

קשה להגיע באמת לעולם שאתה כל הזמן צריך לעזוב (בגלל באגים), אבל אז קשה להיכנס לעולם של סייברפאנק 2077 באופן כללי. משימות הצד והדמויות שהם מציגים הם המשואה הזוהרת דרך העגומה הספוגה ניאון של עיר הלילה, והם נותנים לך מקום לחקור את הטוב ביותר שיש למכניקת ה- RPG הליבה. כל אלה סללו לי את הדרך לחוויה מאכזבת 

להלן כל הביקורות והציונים למשחק סייברפאנק 2077 בגרסת ה-PC:

להלן כל הביקורות והציונים למשחק סייברפאנק 2077 בגרסת הקונסולות PS4 / XBO:

סייברפאנק ישוחרר ב-10 לדצמבר, 2020 למחשב האישי וגם לפלייסטיישן 4 ולאקסבוקס וואן. המשחק יותאם גם לקונסולות החדשות (PS5 | XSX).


 

ציון ממוצע לגרסת ה-PC
9.1
ציון ממוצע לגרסת ה-PS4
5.5
ציון ממוצע לגרסת ה-XBOX ONE
5.5
ביקורת גולשים0 Votes
0
6.7
ביקורות: Cyberpunk 2077

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות