בצעד דרמטי סוני הסירה את סייברפאנק 2077 מחנות הפלייסטיישן. הכסף יוחזר ללקוחות

בצל בעיות טכניות חמורות במשחק סייברפאנק 2077, הוא הוסר מחנות הפלייסטיישן וההחזרים יונפקו לכל מי שרכש את המשחק


לא ניתן עוד לקנות את סייברפאנק 2077 באופן דיגיטלי בפלייסטיישן. Cyberpunk 2077 של CD Projekt Red שוחרר לקונסולות (PS4| Xbox One) במצב פחות אופטימלי – וכעת, פלייסטיישן נקטה פעולה. החברה הסירה את המשחק מחנות הפלייסטיישן, והבטיחה לספק החזרים ללקוחות.

Cyberpunk 2077, אחד המשחקים המצופים של השנים האחרונות כבר לא מופיע כשאתה מחפש אותו בחנות פלייסטיישן. סוני שיתפה קישור לשחקנים כדי לתבוע החזר בגין הגרסה הדיגיטלית של המהדורה. זה חל גם על חנויות PS4 וגם PS5.

בעוד שהביקורות על גרסת ה-PC של המשחק היו מעולות ונעו סביב ה-9/10, המבקרים שבדקו את המשחק בגרסת הקונסולות פשוט שחטו אותו בגלל בעיות טכניות חמורות.

סייברפאנק 2077- באג עדין ודי שכיח בגרסת הקונסולות

מקבץ ביקורות וציונים למשחק סייברפאנק 2077 בגרסת הקונסולות PS4 / XBO:

יש לציין שזו פעולה לא שכיחה מצד סוני – משחקים הוסרו מהחנות בעבר, וההחזרים הונפקו, אך נדיר לראות שזה קורה עם משחק בסדר גודל שכזה. באותה מידה, חלק מהמשחקים הפגומים מבחינה טכנית ממשיכים להיות זמינים בחנות הפלייסטיישן, מה שמעיד שמדובר במקרה קיצוני.

שווי חברת נחתך בקרוב ל-4 מילארד אירו בחודש

גם המשקיעים של חברת CD PROJEKT RED הצביעו ברגליים ומכרו את המניה של החברה שקרסה תוך חודש בלא פחות מ30%, הפסד שווי על הנייר של כ-4 מיליארד אירו.

CD PROJEKT RED – גם המניה קורסת

ייתכן שהסיבה המרכזית לתקלה היא שחרור מוקדם מדי של משחק לא מוכן לקונסולות, כזה שסבל מלא פחות משלוש דחיות בסמוך להשקתו. יהיה מעניין לראות אם גם בחברת מיקרוסופט ישקלו צעד דומה. נכון לרגע כתיבת שורות אלה, המשחק עדיין זמין במשפחת הקונסולות של Xbox, כולל ה- Xbox One.


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות