סוני העניקה לגיימר קונסולת PS5 במתנה, רק כי היה הראשון שקנה את ה-PS4

"סבלנות היא סגולה. זה בשבילך ", כתבה סוני על אריזת קונסולת הפלייסטיישן 5 שניתנה במתנה לגיימר נרגש


לקראת השקתה של קונסולת הדור הבא של סוני, הפלייסטיישן 5, נראה כאילו גיימרים רבים מנסים לשים את ידם על הקונסולה החדשה המתהדרת בחומרה מהשורה הראשונה ובספרייה המשחקים הענקית שלה. עם זאת, חלק מהמעריצים לא יצטרכו לחכות בתורים ארוכים או להכינס לרשימות המתנה כדי לשים את ידם על קונסולה חדשה. אחד מהם, היה פשוט להיות מספיק מסור לסוני, כדי שתשים לב אליו ותפנק אותו לפני כל העולם.

שחקן פלייסטיישן בשם ג'ואי צ'יו (Joey Chiu), צייץ בטוויטר וחשף את ה- PS5 שלו, שניתנה לו במתנה מחברת סוני שתיגמלה  אותו על היותו הראשון בתור גם ל- PS4 וגם ל- PS4 Pro. צ'יו לא האמין כשקיבל את המתנה, שזיכתה את תשומת ליבם של רבים מחבריו ועוקביו, ורבים מהם בירכו אותו על כך שזכה בכבוד כזה.

באריזת הקונסולה החדשה אותה הציג צ'יו נכתב בדפוס:

ג'ואי צ'יו. ראשון בתור ל- PS4. ראשון בתור ל- PS4 Pro. סבלנות היא סגולה. זה בשבילך. לשחק אין גבולות.

הברכה מתארת את מסירותו של צ'יו למערך סוני, ועם פרסום התמונה בחשבון הטוויטר שלו, סוני השיבה במהירות עם לבבות אמוג'י כדי להחזיר לו אהבה.

ההשקה של PS5 היא כמובן שונה מאוד מההשקה הקודמת של הקונסולה, מכיוון שמגפת הקורונה, ה- COVID-19 הביאה לכך שההכרזות והאירועים הגדולים בעולם הגיימינג הועברו בעיקר ברשת. מאחר וחנויות סגורות ונפתחות בהתאם לצו השעה המקומי, וכרגע באירופה יש סגר, לא צפויים תורים מחוץ לחנויות.

https://www.youtube.com/watch?v=t12x7k_oecc&feature=emb_title&ab_channel=PlayStation

לקריאה נוספת:

המכירה המוקדמת בישראל של הפלייסטיישן 5 החלה כבר ב–25 בספטמבר, כך על פי יבואנית פלייסטיישן בישראל, ישפאר (רשימת המשווקים המורשים). מחירה בישראל של קונסולת ה-PS5 החדשה יעמוד על מחיר התחלתי של 1,999 ש”ח עבור הגרסה הדיגיטלית ובמחיר של 2,499 ש”ח עבור הגרסה הרשמית, הכוללת את כונן הבלו-ריי. אספקת קונסולות ה-PS5 תחל ב-19.11.2020.


כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות