דצמבר 2020: המשחקים החינמיים למנויי PlayStation Plus נחשפו

סוני חושפת את אוסף משחקי פלייסטיישן+ לחודש דצמבר. תולעים ובאטל רויאל, ובעיקר אקשן ופיצוצים


אחרי החודש הגדול של סוני עם השקת PS5, בו העניקה למנויי פלייסטיישן פלוס כמה משחקים טובים, הגענו לסוף שנת המשחקים. החברה משתפת אותנו במידע על אוסף משחקי הפלייסטיישן פלוס לדצמבר. משחקי PS4 ו-PS5 החודשיים שלכם שאותם תקבלו בחינם, אם אתם מנויים לשירות כמובן.

Worms Rumble – PS4 / PS5

המשחק הכי מלהיב שיגיע אליכם החודש הוא Worms Rumble, משחק וורמס שהוא בסגנון באטל-רויאל. כלומר, ככל שאתם מתקדמים בסיבוב המפה מצטמצמת והמנצח הוא האחרון במפה (Last Worm Standing). וורמס ראמבל יצטרף לשירות המנויים החל מה-1 לדצמבר, והוא יכלול מפות של 32 שחקנים, מצב סולו או קבוצתי, והמון אקשן משעשע. את המשחק תוכלו להוריד בחינם לפלייסטישן 4 (PS4) וגם לפלייסטיישן 5 (PS5).

Just Cause 4 – PS4

עוד משחק אקשן, והפעם הוא גם חסר מעצורים, Just Cause 4, אותו תוכלו להוריד בחינם גם ב-1 בדצמבר ל-PS4. הכותר הרביעי בסדרת משחקי האקשן יכניס אתכם לנעליו של ריקו רודריגז, שיעשה כמעט כל דבר וישתמש בכל תעלול להפיל דיקטטורים רעים בעולם פתוח.

Rocket Arena – PS4

משחק נוסף שתוכלו להוריד בחינם ל-PS4 החודש הוא Rocket Arena. ברוקט ארנה אתם נלחמים באונליין בקרבות של 3 נגד 3. הלחימה היא באמצעות רקטות וביכולות הייחודיות של הגיבור שלכם לשלוט בזירה ולהיות אלוף. אז אם אתם בקטע של גיבורים מגוונים עם כוחות ייחודיים, מגוון רחב של מפות דינמיות, גאדג’טים ובעיקר המון פיצוצים ארטילריים, המשחק הזה בשבילכם.


כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות