המפה Nuketown בסגנון שנות ה-80 תגיע בשבוע הבא ל-CoD: Black Ops Cold War

מפת הקאלט ניוקטאן חוזרת אלינו במשחק החדש של קול אוף דיוטי עם צבעי ניאון בהירים ונגיעות סטייל של שנות ה-80


קשה לחשוב על שחקן קול אוף דיוטי עם ניסיון, שלא מכיר את המפה ניוקטאון (Nuketown), שמלווה את תת הסדרת בלאק אופס מאז ומעולם. בכל כותר בתת סדרה זו, שוחררה המפה מותאמת לסגנון ולאווירה של הקמפיין. הפעם, עם המשחק החדש CoD: Black Ops Cold War, אנחנו הולכים לקבל אותה עם שפע של צבעי ניאון בהירים ונגיעות סטייל של שנות ה-80 ובשם הגנרי "Nuketown '84". צפו בטריילר:

Nuketown Weapon Bundle

באנדל מיוחד לאירוע בשם Nuketown Weapon Bundle הוכרז והוא יכיל מספר פריטים חביבים, כולל נשק שוטגן צבעוני. מה שיפה בכל זה שמדובר בבאנדל חינמי כתודה מיוחדת לכל מי ששיחק במלחמה הקרה של Black Ops מאז צאתו לאור. כל שחקן שנכנס לשחק מאז שהמשחק הושק ב -13 בנובמבר ועד אתמול ה-20 בנובמבר יקבל אוטומטית את חבילת הנשק של ניוקטאון.

תוכלו למצוא את כל הפריטים של החבילה שמחכים לכם במשחק עד ה-20 בנובמבר הרבה לפני הופעת הבכורה של נוקטאון 84 ב- 24 בנובמבר.

חבילת הנשק של ניוקטאון ניתנת גם לרכישה במשחק Call of Duty: Black Ops המלחמה הקרה מעתה ועד 4 בדצמבר בשעה 2 לפנות בוקר, מה שהופך את העונה של הבלאק פראדיי לזמן מצוין לקפוץ לדור הבא של לחימה עולמית.

בהופעות הקודמות של Nuketown בכותרים השונים, לקח לה קצת זמן להגיע, אבל הפעם, Call of Duty: Black Ops Cold War ששוחרר רק בשבוע שעבר, זה קורה בסמוך להשקה.

Call of Duty: Black Ops המלחמה הקרה זמין כעת במחשבים אישיים, Xbox One, Xbox Series X | S, PS4 ו- PS5 . מפת Nuketown '84 תגיע ב -24 בנובמבר.



כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות