שפרד ב-4K: גרסת רימאסטר לטרילוגיית Mass Effect הוכרזה, וגם כותר חדש בפיתוח

המהדורה המיוחלת של Mass Effect Legendary הוכרזה במהלך N7 Day, לצד אישור ש-Bioware עובדת על משחק Mass Effect חדש


תוכלו לצפות בטריילר לטרילוגיה המחודשת בציוץ כאן למטה.

"הבחירות שלך. החוליה שלך. שפרד שלך. חיה מחדש את האגדה במהדורה מחודשת של הטרילוגיה שזכתה לשבחים. המהדורה האגדית של Mass Effect מגיעה באביב 2021."

המהדורה האגדית Mass Effect, שמגיעה ל- PS4, Xbox One ו- PC, תשוחרר באביב 2021, כך אושר בהודעה בבלוג Bioware. הוא יכיל את שלושת המשחקים הראשונים בסדרה, כמו גם את ה- DLC שלהם בהתאמה לצד נשק פרומו, שריון וחבילות.

קייסי הדסון, סמנכ"ל ומנכ"ל Bioware, אמר: "כבר חודשים רבים הצוות שלנו ב- BioWare היה קשה לעבוד על עדכון הטקסטורות, הצלליות, הדגמים, האפקטים והתכונות הטכניות של שלוש עצומות משחקים. מטרתנו לא הייתה לעשות מחדש או לדמיין מחדש את המשחקים המקוריים, אלא למודר את החוויה כך שהמעריצים והשחקנים החדשים יוכלו לחוות את היצירה המקורית בצורה הטובה ביותר שלה. "

המהדורה האגדית תהיה מהדורה מחודשת עם תמיכה ברזולוציית 4K UHD, שתביא את הרפתקאותיהם של המפקד שפרד, גארוס, ליארה ושאר החבורה לקונסולות המודרניות עם "מהירות פריימים (FPS) גבוהות יותר" על פי הדסון. הוא גם גילה כי במהדורה האגדית יהיו שיפורים ממוקדים עבור PS5 ו- Xbox Series X, עם מידע נוסף שיגיע בשנה החדשה.

Mass Effect חדש נמצא בפיתוח

נוסף על כך, הדסון גם גילה שמשחק חדש לגמרי של Mass Effect נמצא בעבודה, ומשתף את החלק הראשון של אמנות הקונספט בכותר שלא הוכרז רשמית, אותה תוכלו לראות כאן למטה:

Mass Effect הבא. קרדיט: EA

להדסון לא היה הרבה יותר לחלוק על כך, ואמר: "צוות ותיק עבד קשה על מנת לחזות את הפרק הבא ביקום Mass Effect. אנחנו נמצאים בשלבים הראשונים בפרויקט ולא יכולים לומר יותר ובכל זאת, אבל אנו מצפים לחלוק את החזון שלנו לאן נלך הלאה. "

עם יום ה- N7 בעיצומו, אלה בדיוק החדשות שמעריצי Mass Effect חיכו להם זמן מה. לשחקנים שלא יודעים מי זה שפרד או מה הסיפור של סדרת מאס-אפקט, המהדורה האגדית היא בדיוק בשבילכם, בזמן שחלקנו נמתין להרפתקה הבאה בסדרה.

מקור: Bioware Blo


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות