תאריך היציאה של Far Cry 6 דלף והוא צפוי להשתחרר רק במאי 2021

דיווח: תאריך השחרור של Far Cry 6 נחשף לכאורה על ידי עמוד חנות Xbox ונראה כי המשחק יגיע רק באמצע שנת 2021


המשחק Far Cry 6 היה אמור לצאת השנה, אך חברת יוביסופט (Ubisoft) ששחררה שני משחקי טריפל A ממש עכשיו (Assassin's Creed Valhalla ו- Watch Dogs: Legion) החליטה לדחות אותו לפברואר, 2021. הדחייה לא סיפקה תאריך מדוייק אלא חלון זמן משוער.

יוביסופט עדיין לא פרסמה שום הודעה רשמית מתי יגיע המשחק, אך נראה כי באתר הרשמי של Xbox כבר יודעים, כאשר תאריך יציאה חדש מופיע בדף חנות ה- Xbox של המשחק. התאריך הוא 25 במאי, 2021, כלומר, דחייה של עוד 3 חודשים.

זה לא אומר שהמשחק בוודאות ינחת בתאריך זה, אבל זה נראה סביר. אנחנו מקווים שנקבל אישור רשמי מיוביסופט בקרוב.

Far Cry 6 צפוי להגיע ל- Xbox One ול- PS4, אך הוא יגיע גם בצורה משופרת וחדה ל- Xbox Series X ול- PS5, מה שיהפוך אותו למשחק ה- Far Cry הראשון לדור הבא. המשחק החדש יציג את ג'יאנקרלו אספוזיטו (שובר שורות, המנדלוריאן) כנבל הראשי, אנטון קסטילו.

שת"פ עם AMD

אתמול השיקה AMD את כרטיסי המסך הבאים שלה מסדרת RX 6000. כרטיסי המסך הראשונים שהשיקה הם AMD Radeon RX 6800 XT ואחיו הקטן Radeon RX 6800, כרטיסים המבוססים על ארכיטקטורת הגרפיקה RDNA 2. בסמוך להשקה, החברה גם הודיעה אתמול על שיתוף פעולה עם יוביסופט והמשחק Far Cry 6.

במסגרת שיתוף הפעולה, כל מי שרוכש את אחד מהמעבדים AMD 5800X, 5900X, 5950X בטכנולוגיית ZEN3, מקבל עותק דיגיטלי של המשחק Far Cry 6 למחשב.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x