טריילר ההשקה לרימייק ל-Demon’s Souls כבר כאן

אחד המשחקים הכי קשים והכי ממכרים בהיסטוריה של הפלייסטיישן חוזר ברימייק משודרג, Demon’s Souls יושק עם ה-PS5

לפני שהעולם נחשף לסדרת המשחקים Dark Souls, היה לחברת-FromSoftware משחק שאחראי על ההצלחה של סדרת דארק סולס. קראו למשחק הזה Demon’s Souls והוא היה הצלחה גדולה בעידן ה-PS3, סוף שנת 2009. אותו משחק הצליח להביא אלינו עולם מדהים ואווירה מהפנטת, לצד קרבות בוסים מדהימים, וקושי חסר תקדים במשחקים. נענשתם על כל טעות שעשיתם ומוות החזיר אתכם אחורה לנסות שנית, זה נשמע אולי מבאס אבל מיליוני גיימרים ברחבי העולם פשוט התמכרו למשחק.

למרות תקוות להגעתו של המשחק אי פעם ל-PC או לאקסבוקס, זה לא קרה עד היום. אולי כי לסוני היו כבר תכניות גדולות לגביו במגירה, אחת מהן היא לבטח הגעתה של גרסת רימייק מלהיבה, לקונסולת הדור הבא של סוני, הפלייסטיישן 5. טריילר ההשקה כבר כאן:

"YOU DIED" ב-4K

לגיימרים חדשים שלא הכירו את המשחק, יש הזדמנות לעשות זאת הם הרימייק החדש. אבל גם לגיימרים שכבר סיימו את המשחק, יש סיבה מספיק טובה לחגיגה. הרימייק של Demon’s Souls מבטיח אפקטים חזותיים מדהימים, עם עולם אפל ומהפנט שמתעורר לחיים בקונסולת ה- PS5 עם ויזואליות משופרת. שחקנים יכולים לבחור בין שני מצבי גרפיקה : מצב 4K ( ברזולוציית 4K) ומצב קצב גבוה (לשחק עם קצב פריימים גבוה יותר).

המשחק גם יאפשר טעינה מהירה במיוחד, כך שאם המוות הוא חלק בלתי נמנע מהחוויה שלכם, תוכלו לפחות לחזור במהירות הבזק לנסות שנית. הבקר החדש (PS5 DualSens) עם משוב האפטיק (Haptic) יאפשר לכם להרגיש את כוחם של ה-Demon's Souls ואת האנרגיה כשאתם מטילים כישופים. תחזיקו חזק כשאתם חווים את הכוח האמיתי של בוסים ושדים אימתניים, שם העימותים מוגברים באמצעות טכנולוגיית ההאפטיק.

Demon’s Souls Remake ישוחרר ב-12 בנובמבר בארה"ב וב-19 בנובמבר באירופה, כולל ישראל.

 


כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות