דלף לרשת: המשחק Crysis הולך להיות באטל רויאל חינמי עם למעלה מ-100 שחקנים

Crysis Next נחשף בהדלפה וצפוי להיות משחק באטל רויאל חינמי המוגדר ביקום של Crysis


נראה שהפרויקט הגדול הבא של Crytek הולך להיות משחק באטל רויאל חינמי לשחק ביקום Crysis. ההדלפה האחרונה חושפת פרטים ראשונים על משחק בשם Crysis Next.
זמן קצר לאחר ההכרזה על Crysis Remastered, קיבלנו מידע שאושר באמצעות רשימת משרות באתר שלהם, על כך כי משחק AAA חדש לגמרי נמצא בעבודה. הפרטים על הפרויקט הם די דלים כרגע, אך נראה כי המשחק החדש הזה הולך להיות מוגדר ביקום Crysis.

על פי ההדלפה האחרונה, שתוכלו לבדוק בהמשך, Crytek עובדת על כותר חדש בשם Crysis Next, משחק באטל רויאל חינמי עם יותר מ -100 שחקנים. להלן הפרטים מהמסמכים שהודלפו:

Crysis Next הוא משחק באטל רויאל בו מאה שחקנים "מתנגשים" בקרב המהיר. התאמה אישית ויזואלית, כוחות ננו-סויט אדפטיביים ולחימה מרהיבה מבחינה ויזואלית בעולם סוחף יוצרים את חווית הסטרימינג החיה האולטימטיבית. לזכיינית Crysis יש את כל התכונות להבליט את Battle Royale. המשחקיות. הסגנון והתפאורה. ליצירת ערך  גבוה.

בנוסף לטקסט, ניתן לראות כי מסמכים שהודלפו כוללים גם תמונות ארט למשחק. אפשר לומר שזה נראה די מגניב ומציג דמות עם Nanosuit ועוד כמה תכונות שלא הספקנו להשתמש בהם במשחקי Crysis הקודמים. מאחור, ניתן לראות משהו שמזכיר ג'ט-ספ, גאדג'ט פופולרי שיצא לנו לראות בכותרים אחרים של באטל רויאל קרב כמו Apex Legends ו- Fortnite.

לפני שכולנו מתלהבים מהידיעה על Crysis Next, אנו ממליצים לחכות לאישור הרשמי של Crytek מכיוון שזו רק שמועה כרגע. עם זאת, ההדלפה אמנם נראית לגיטימית ול- Crytek כבר יש ניסיון עם משחק חינמי, אך גם עם קרב יריות דמוי באטל רויאל ב- Warface ו- Hunt: Showdown, בהתאמה.

יהיה מעניין לראות מותג משחקי יריות כמו קרייסיס, נכנס לז'אנר הבאטל רויאל. Warzone צריך להתחיל לחשוש?

מקור: tweaktown


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x