רשמי: משחק ג’יימס בונד חדש נמצא בפיתוח

 

ג’יימס בונד, סוכן 007,  חוזר לתעשיית המשחקים עם פרויקט חדש שהוכרז רשמית. עדיין לא ידוע הרבה על המשחק, אבל משחק ג’יימס בונד חדש זה תמיד בשורה משמחת


בשנת 1997, שש שנים לפני שנולדה סדרת קול אוף דיוטי, שוחרר אחד ממשחקי היריות מגוף ראשון הטובים והמשפיעים ביותר בהיסטוריה. Goldeneye 007 שנחשב אז כמשחק הטוב ביותר בזכיינית ג’יימס בונד, זכה להצלחה היסטרית. הקלאסיקה הזו פותחה על ידי חברת Rare שוחררה ל- Nintendo 64 והפכה להיות הכותר השליש הנמכר ביותר של הקונסולה. עד היום נחשב Goldeneye 007 כמשחק שהיה לו תפקיד חשוב בהיסטוריה של משחקי היריות מגוף ראשון (FPS). הסיבה לכך היא שהוא הציע סגנון משחק מציאותי יותר ושילב אלמנטים של התגנבות ומצב מרובי משתתפים, ועל כך הוענק לו פרס משחק השנה של האקדמיה לאמנות אינטראקטיבית ומדע (Academy of Interactive Arts and Science).

ובחזרה להיום, חברת IO Interactive, מפתחת סדרת המשחקים היטמן (Hitman), חושפת שהיא עובדת על משחק ג’יימס בונד. הכותר החדש, שמכונה כיום כפרויקט 007 (Project 007), הוצג בטיזר מוקדם יותר היום.

הטריילר הזה, מהול במוזיקת 007 קלאסית של המרגל האייקוני, נותן מעט מאוד פרטים. מעבר לשם ולשותפות עם חברת הענק MGM, לא ידוע כרגע אם המשחק הולך להיות משחק יריות מגוף ראשון או שלישי.

אתר הפרויקט הרשמי מאשר כי פרויקט 007 הוא נמצא בעבודה, וקובע כי המשחק כולל “סיפור בונד מקורי לחלוטין”, שלדברי IO יכניס שחקנים לנעליו של הסוכן החשאי האהוב בעולם כדי לזכות במעמד ה-00 שלהם ממש. סיפור המקור הראשון של ג’יימס בונד. הפרויקט נמצא כעת בפיתוח פעיל במשרדי IO Interactive בקופנהגן, דנמרק ומאלמו, שבדיה. שני המיקומים מגייסים כישרונות מובחרים מרחבי העולם להצטרף לצוות שיפתח את הפרויקט המרגש והייחודי הזה.

ל-IO יש ניסיון רב עם סוכנים ריגול חשאיים בעיקר בזכות הזכויות סוכן 47 משלה בזכות סדרת היטמן, השולחת אותו ברחבי העולם לבצע חיסולים נרחבים ביעדים בעלי פרופיל גבוה. פרויקט 007 נשמע שיש לו מרכיב נרטיבי מגובש יותר מכותרי היטמן האחרונים, והשאלה הגדולה היא האם זו החברה מתאימה להחיות את האייקון האלמותי של הסופר הבריטי איאן פלמינג?.

זו הייתה שנה מורכבת למדי עבור זיכיון בונד בזכות העיכובים המרובים של סרטו הבא של דניאל קרייג, No Time to Die. יתכן שחברת  IO קיוותה לנצל את המומנטום של שחרור הסרט הבא עם המשחק הבא. הפרק ה -25 בסדרה, No Time To Die, ישוחרר בבתי הקולנוע ברחבי העולם ב -2 באפריל 2021. הסרט בבימויו של קרי ג’וג’י פוקונאגה, ובכיכובו של דניאל קרייג בהופעתו החמישית והאחרונה כסוכן השירות החשאי הבריטי האגדי. 007.

No Time To Die – סרט ג’יימס בונד הבא

זהו לא באמת סוף עידן לסדרת הסרטים, עם הסרט האחרון בכיכובו של קרייג, אבל, בתקופה בה הלך לעולמו לפני כשבועיים, אחד הג’יימס בונדים הגדולים בהיסטוריה, (סר) שון קונרי, כולנו מחכים לראות מי יהיה ג’יימס בונד הבא.

המשחק הבא של ה- IO, היטמן 3 (Hitman 3), אמור לצאת בתחילת השנה הבאה.


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות