World of Warcraft: Shadowlands נדחה למועד מאוחר יותר

ההרחבה World of Warcraft: Shadowlands נדחתה למועד מאוחר יותר השנה ולא תשוחרר החודש כפי שתוכננה


בחודש זה הייתה אמורה להשתחרר ההרחבה World of Warcraft: Shadowlands, שמעריצים רבים ברחבי העולם חיכו לה, אך זה כבר לא יקרה. התאריך יציאה הרשמי של Shadowlands היה ב- 27 באוקטובר, ולמרות שעדיין אין תאריך חדש, הוא עדיין אמור להגיע אלינו מאוחר יותר בשנת 2020. על פי ההודעה שצוייצה בטוויטר הרשמי של המשחק, הצוות "נמצא בתהליך קביעת התאריך החדש המתאים להשקה" אך רצה להודיע על העיכוב מיד.

"במהלך החודשים האחרונים של הבדיקות, התקדמנו משמעותית בליטוש תכונות הליבה והמשחק של Shadowlands", נכתב בהצהרה. "אנו נמצאים בשלב בו האזורים, הקמפיין, חוויית החיפוש ברמה הגבוהה והסיפור שיש לנו לספר מוכנים" עם זאת, הצוות שעומד מאחורי World of Warcraft: Shadowlands הקשיב למשוב הטסטרים והבין שדרוש יותר זמן ללטש, לאזן חלקים, במיוחד כאלה שקשורים לסיום המשחק.

pre-patch עוד החודש

ההרחבה תתעכב לתאריך שכרגע לא ידוע, אך פאץ' מקדים של Shadowlands יגיע ב 13 באוקטובר, אשר "יניח הרבה תשתית להרחבה וכולל את הרמת הדמויות המחודשת, חוויית שחקנים חדשה ב- Exile's Reach, ושלל אפשרויות התאמה אישית של דמויות חדשות."

World of Warcraft: Shadowlands היא ההרחבה השמינית למשחק WoW והיא הוכרזה בכנס ה-Blizzcon בסוף שנה שעברה. Shadowlands תציג ארבעה אזורים חדשים: Revendreth, Ardenweald, Maldraxxus, ו- Bastion. העלילה תעקוב אחר סיפורה של סילבנאס (Sylvanas Windrunner), המכונה גם "הגברת האפלה" ו"מלכת באנשי". בהרחבה זו סילבנאס הכוח מהמלך ליץ' (Lich King) ופותח פורטל לחיים שלאחר המוות.

הרחבת Shadowlands תביא איתה גם מספר שינויים ב- World of Warcraft, כולל הפחתת הרמה מ -120 ל -60 והוספת תמיכה בבקר. Shadowlands תאפשר גם לשחקנים ליישר קו עם Covenant, סוג חדש של מערכת סיעות במשחק המלמדת יכולות חדשות ומקצה משימות. בנוסף, הרחבה כבר לא תחייב שחקנים בגין שינוי מין.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x