ולורנט: Act III מגיע למשחק היריות החינמי

חברת Riot מבצעת כמה שינויים משמעותיים למשחק Valorant לקראת שחרור Act 3, כולל מפה חדשה, ריענון תחרותי ודמות חדשה, שתגיע מעט באיחור


מחר ישוחרר העדכון החדש למשחק היריות החינמי Valorant הנושא את השם Act III. בפוסט בבלוג הרשמי של המשחק שהעלתה חברת הפיתוח Riot, היא שיתפה אותנו בכל השינויים שצפויים להגיע למשחק באקט 3.

Act III, שיגיע מחר, ב -13 באוקטובר, יציג מפה חדשה ומושלגת למשחק בשם Icebox, כמו גם ריענון ה-battle pass של המשחק. עם זאת, דמות הסוכן החדשה, שעדיין לא ידוע על זהותה, נדחתה לסוף החודש.

Icebox תיכנס לרוטציה בסיבובי המפות הנוכחי של ולורנט, ותעלה את מספרן של המפות ל-5. בעוד שהמפה תהיה נגישה למשחקים לא מדורגים ב -13 באוקטובר, היא לא תהיה זמינה למשחקים תחרותיים עד ה -27 באוקטובר. סרטון שפורסם בשבוע שעבר על ידי ריוט הסביר את כל השינויים הנרחבים שהתיקון יביא למשחק. נחשפו פרטים חדשים כמו מצבים תחרותיים כמו זה שתור הדרגות הונמך מ -6 שכבות לשלוש שכבות (3 tiers במקום 6 tiers) וגם מתן אפשרות לשחקנים לבחור את השרת המועדף עליהם.

כמובן שהעדכון הקרוב יוסיף גם מגוון רחב של שיפורים ועדכונים קוסמטיים למשחק ובעיקר לדמויות ולנשקים, כמו למשל, Singularity bundle וכרטיסי שחקן חדשים.

אמנם אנחנו עדיין לא יודעים הרבה על הסוכן החדש של ולורנט, אך נראה כי הרמיזות נוטות לכיוון של דמות בנושא שועל, מה שמרמז על סגנון משחק התגנבותי שמזכיר את ג'ט ואומן (Jett ו- Omen).

New-Agent-Tease.jpg

VALORANT זמין להורדה בחינם ל-PC בלבד, לחצו כאן.


כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות