כך נראה משחק ה-PS5 הפיזי הראשון בעולם

Godfall, המשחק הראשון שהוכרז לפלייסטיישן 5, הוא גם המשחק הראשון בעולם שנחשף במלוא הדרו הפיזי


רנדי פיצ'פורד (Randy Pitchford), מנכ"ל חברת גירבוקס (Gearbox) אוהב תמיד לבלוט ולהיות ראשון. הוא תיאר את גאדפול (Godfall) כמשחק PS5 הקמעונאי הראשון אי פעם, וכינה אותו "היצור הראשון בעולם למשחק של הדור הבא". טענותיו הגיעו עם כמה תמונות של המארז ודיסק פיזי של Godfall PS5, כולל תמונות של גב האריזה. תמונות אלה מציגות גם את דרישות שטח האחסון ב- PS5 ל- Godfall, והדרישה היא  למינימום של 50 ג'יגה-בייט.

לא ידוע מה יהיה גודל הקובץ של Godfall PS5 בגרסה הדיגיטלית, אך דרישות השטח נוטות להיות זהות בין פיזי לדיגיטלי, במיוחד כאשר אתה מחשיב את ה- SSD המותאם אישית על ה- PS5 כמנהל האחסון העיקרי למשחקי הדור הבא. לכאורה, Godfall הוא המשחק הראשון מהדור הבא המיוצר לדיסק קמעונאי. המשחק היה גם הראשון שנחשף לקונסולת הפלייסטיישן, במהלך טקס פרסי משחק השנה האחרון (The Game Awards). עכשיו, כמעט שנה לאחר מכן, הוא מציבו אבן דרך נוספת לדור הבא.

הגודל של Godfall עשוי להיות מדאיג לחלק מהשחקנים, שקיוו כי התקנות המשחק ודרישות האחסון יירדו עם ה-SSD המותאם של הפלייסטיישן 5. ה- SSD המשולב של סוני מכיל 825 ג'יגה-בייט בלבד, וזה ללא מערכת הפעלה או שטח שמור. דווח כי השטח השמיש עשוי אפילו להיות מתחת ל -700GB , כך ש- Godfall "יאכל" קרוב ל 10%, לפני פאצ'ים, עדכונים והרחבות.

החלק האחורי של האריזה הפיזית של Godfall מצביע גם על כך שנדרש מנוי של פלייסטיישן פלוס, אבל זה רק אם אתם רוצים לשחק במצב מרובי משתתפים. מפתחת המשחק, Counterplay אישרה בטוויטר כי הקמפיין לשחקן יחיד, משחק סולו לא ידרוש את שירות המנויים. אולם, נראה כי המשחק דורש לפחות חיבור לאינטרנט בין אם לבד ובין אם עם חברים, כך שכדאי מאוד לסוני לדאוג לרשת PSN תקינה במהלך ההשקה.

מקור: PSU


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות