חברת Razer תשיק כרטיס אשראי לגיימרים. עם תאורת LED ירוקה

חברת רייזר נכנסת לתחום הפיננסי והאשראי עם פיילוט לכרטיס אשראי חדש עם תאורת LED ירוקה שישמש גיימרים לרכישות של מוצרים


חברת רייזר מבצעת בימים אלו פיילוט לתכנית כרטיסי אשראי משולמים מראש (Pre-Pay) בשותפות עם ויזה (Visa), ואם תהיתם כיצד יצרנית ההיקפי של המשחקים תשים את חותמה על משהו שגרתי כל כך, ניחשתם נכון: באמצעות תאורת לד.

בדומה לאפל, כרטיס Razer משלב את האפשרות לבצע תשלומים דיגיטליים עם כרטיס וירטואלי ואפליקציית תשלום (Razer Pay), עם כרטיס אשראי שהוא למעשה חסר מספר סידורי פיזי שתוכלו לשאת בארנק או בארנק שלך. תוכלו לבחור בין הכרטיס אשראי הרגיל או אם מעוניינים שהלוגו של רייזר יזהר בירוק בעת ביצוע תשלום (ברור שכן..), כרטיס הפרימיום הוא בשבילכם.

הכרטיס מוצע באמצעות Razer Fintech, שהיא זרוע הטכנולוגיה הפיננסית של Razer, וכרטיסי ה- Pre-Pay החדשים משמשים לרכישות ברשת עם הנחות בשיעור של אחוז אחד (1%) ברכישות נבחרות, ו- 5% לרכישות בחזרה על פריטים שנקנו בחנות המקוונת של רייזר. ויש גם תכנית תגמולים בשם "gamified".

"גש למערכת תגמולים ייחודית במשחק באמצעות אפליקציית Razer Pay, שבה בניגוד לתוכניות נאמנות של כרטיסים מסורתיים, המשתמשים עוברים חוויה מותאמת אישית כדי לעקוב אחר פעולות, לקבל ציונים ולממש תגמולים על סמך משימות ועסקאות יומיומיות"

אם אתם רוצים לדעת היכן מזמינים את הכרטיס אשראי של רייזר, רובכם תצטרכו להמתין מכיוון שהכרטיס מוצע רק ל -1,337 אנשים בסינגפור כחלק מתקופת בדיקות בטא לפני שהוא יושק רשמית.

מקור: press.razer.com


 

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x