לא מצליחים להתחבר ל-PSN? רשת הפלייסטיישן קרסה וסוני "על זה"

רשת ה- PlayStation Network קרסה הלילה. משחקים, יישומים, תכונות חברתיות ותכונות מקוונות אחרות עשויים להיות בלתי נגישים ב- PS4 כרגע


זו בטח לא הפעם הראשונה שרשת ה-PSN (ר"ת PlayStation Network) קורסת וממחישה לכולנו את התלות ההולכת וגדילה בין חיבור האינטרנט לגיימינג. לצערם של שחקני פלייסטיישן 4 (PS4) הערב זה קרה בפתאומיות, מסביבות השעה 7 בערב, לא היה ניתן לשחק בקונסולה של סוני. הסיבה- קריסה עולמית של רשת ה-PSN.

על פי דף הסטטוס של שירות רשת PlayStation ו- DownDetector, הרשת חווה כרגע בעיות חיבור ב- PlayStation 4, במיוחד עם התכונות החברתיות והמשחק המקוון שלה. משתמשי PS4 אינם יכולים לגשת לרשימת הפארטיז, לרשימת החברים שלהם ואינם יכולים לשחק משחקים ברשת. חלקם אף מדווחים על פריזים והתרסקויות.

"ייתכן קושי בהפעלת משחקים, יישומים או תכונות מקוונות. המהנדסים שלנו פועלים לפתור את הבעיה בהקדם האפשרי, ואנו מודים לך על סבלנותך", מדווח "הגשש הרשמי" של שירות PSN.

הקריסה אחרי עדכון קושחה 8.00

הבעיות החלו להתעורר לאחר שחרורו של עדכון הקושחה 8.00. לא ברור אם השניים קשורים, אך חלק מהמשתמשים נתקלו בהודעת "לא יכול לטעון" בעת ניסיון לפתוח את רשימת החברים שלהם, יחד עם קוד השגיאה WS-44369-6, לאחר התקנת התיקון.

בכדי לבדוק בזמן אמת עם רשת ה-PSN תקינה, ולפני שאתם מאשימים את ספקית האינטרנט או התשתית, כדאי שתיכנסו ללינק הזה. זהו אתר ייעודי שנועד לשתף אתכם בבעיות הקשורות לרשת הפלייסטיישן בכל זמן נתון. נכון להרגע סוני הצליחה לפתור את בעיות החיבור לחנות שלה ולניהול החשבון שלכם, אך משחקים והורדות עדיין סובלים מבעיות. זוהי ההודעה לחשבונות המשוייכים לישראל:

"אתה עלול להיתקל בהורדות משחק איטיות או מושהות מכיוון שאנחנו עובדים עם ספקי שירותי אינטרנט כדי לנהל את תעבורת ההורדות. אנו מאמינים שחשוב לעשות את חלקנו בכדי לטפל בבעיות ביציבות באינטרנט מכיוון שמספר חסר תקדים של אנשים נשארים בבית ומתרגלים התרחקות חברתית. אנו מעריכים את התמיכה וההבנה של הקהילה שלנו".

אז אם ניסיתם לשחק הערב בפול גייז (Fall Guys) או בפורטנייט או בשניהם או אם התקנתם את הפאץ' החדש של Call of Duty: Modern Warfare, ולא הצלחתם להתחבר, חכו אולי לבוקר, כי אולי סוני תצליח לפתור את הבעיה עד אז. בשבת הקרובה ישוחרר שלב הבטא של  Call of Duty: Black Ops Cold War לכל השחקנים, ואנחנו מקווים שעד אז, השרתים יחזרו לעבוד כרגיל.


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות