מבט ראשון על חוויית המשתמש בפלייסטיישן 5

ה-UX (חוויית המשתמש) של ה-PS5 נחשף לראשונה בסרטון רשמי של סוני


מערכות התפריטים של סוני תמיד היו מלוטשות, ונראות מעוצבות להפליא, אבל עבור הדור הבא של הקונסולות, זה כבר מגיע עם מגוון מרשים באמת של פונקציות. ישנם כמה שיפורים חדשים ומרשימים באפשרויות הקיימות, אך גם דברים שטרם ראינו בקונסולה. הידיאה נישינו (HIDeaki Nishino), סגן נשיא בכיר לניהול פלטפורמות ותכנון ב-SIE מציג בסרטון חדש את חוויית המשתמש שמחכה לכם בשימוש היומיומי בפלייסטיישן 5:

"ה- UX החדש מרוכז לחלוטין בשחקן – כדי לספק לך חוויה מהדור הבא באמת עם טבילה עמוקה יותר שמחברת אותך במהירות למשחקים נהדרים ולקהילת משחקים נלהבת".

"אנו מאמינים שזמן המשחק שלך הוא יקר וצריך להיות בעל משמעות, וכל התכונות החדשות שאנו מספקים בהשראת הרעיון והחזון הזה. ה- UX החדש מציג כמה תכונות חדשות שנועדו להפוך את חוויות המשחק שלכם למהנות יותר, מרתקות, אישיות וחברתיות".

אחד מנקודות השיא של המערכת החדשה הוא מרכז הבקרה החדש, המספק גישה מיידית כמעט לכל מה שאתה צריך מהמערכת בלחיצה אחת על כפתור פלייסטיישן בבקר האלחוטי DualSense – והכל מבלי לעזוב את המשחק.

תכונת Activities חדשה

סוני הוסיפה גם תכונה חדשה בשם Activities (פעילויות), שנועדה לקרב אתכם לאלמנטים המרכזיים של המשחק. הפעילויות מוצגות באמצעות כרטיסים במרכז הבקרה, המאפשרים לכם לגלות הזדמנויות משחק חדשות, לחזור לדברים שהחמצתם, לקפוץ ישירות לרמות או לאתגרים שאתם רוצה להפעיל, ועוד הרבה יותר. ניתן להכניס כרטיסי פעילות מסוימים למצב תמונה בתמונה, כך שתוכלו להציג אותם מבלי שתצטרכו לעזוב את המשחק.

הניווט בממשק, מעבר בין משחקים וקפיצה למשחקים מקוונים מתרחש במהירות וסוני מאמינה שככל שתקדישו פחות זמן לחכות לאינטראקציה עם המערכת, כך תוכלו להשקיע להשקיע יותר זמן במשחקים.

לקריאה נוספת:

המכירה המוקדמת ל-PlayStation 5 כבר החלה והמחיר של הקונסולה בישראל יעמוד על מחיר התחלתי של 1,999 ש”ח עבור הגרסה הדיגיטלית ובמחיר של 2,499 ש”ח עבור הגרסה הרשמית, הכוללת את כונן הבלו-ריי. אספקת קונסולות ה-PS5 תחל ב-19.11.2020.

מקור:  PlayStation Blog



כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות