נובמבר 2020: המשחקים החינמיים למנויי PlayStation Plus נחשפו

סוני חושפת את אוסף משחקי פלייסטיישן פלוס + לחודש נובמבר, חודש בו תשיק את הפלייסטיישן 5


החודש הבא הוא חודש מיוחד במיוחד עבור חברי פלייסטיישן פלוס. כאשר אנו מתקרבים להשקת PS5, סוני משתפת אותנו במידע נוסף על אוסף פלייסטיישן פלוס, יחד עם משחקי ה- PS4 החודשיים שלכם שתקבלו בחינם. אם אתם מנויים לשירות כמובן.

בחודש נובמבר, מנויי פלייסטיישן פלוס יקבלו שני משחקי פעולה-הרפתקאות – Middle-earth: Shadow of War ו- Hollow Knight: Voidheart Edition. את שני המשחקים הללו תוכלו לשחק, החל מיום שלישי הבא, ה-3 בנובמבר.

Bugsnax (גרסת PS5) הוא המשחק הראשון ל- PS5 שמצטרף לשירות הפלייסטיישן פלוס. Bugsnax הוא משחק הרפתקאות בגוף ראשון מקסים וגחמני במיוחד של Young Horses! שחקו בתור עיתונאי חוקר שיצא לחקור את האי Snaktooth, ביתם של יצורים אגדיים, חצי חרקים חצי חטיפים בשם Bugsnax. גלה, צוד ותפוס את כל 100 הצוררים תוך מעקב אחר איחוד תושבי האי.

מנויי פלייסטיישן פלוס שבבעלותם הקונסולה PS5 יקבלו את המשחק Bugsnax עם השקת PS5, החל מה -12 בנובמבר, ויהיה זמין עד ה-4 בינואר, 2021.

Middle Earth: Shadow of War (משחק PS4)

בין האירועים של ההוביט לשר הטבעות, הארץ התיכונה: צל המלחמה מזמין אותך שוב לעולם האייקוני של הקוסמים, האורקים והאלפים של JRR טולקין. עבור מאחורי קווי האויב בכדי לגבש את הצבא שלך, לכבוש מבצרים ולשלוט במורדור מבפנים. בגדול, משחקיות של God of War משובחת מהולה בקסמים.

Middle Earth: Shadow of War

Hollow Knight: Voidheart Edition (משחק PS4)

בפלטפורמה החיפושית הדו-ממדית הסוחפת של Team Cherry, צאו לעולם מחתרתי רחב ידיים של הולונסט כדי להילחם ביצורים מוכתמים ולהתיידד עם באגים משונים. פתחו מיומנויות חדשות והתאימו את מערכי הכוח שלך כך שיתאימו לסגנון המשחק שלכם כדי לעזור לכם לחקור מערות מתפתלות, ערים עתיקות ופסולת קטלנית. חשפו את ההיסטוריה העתיקה של הממלכה, הילחמו בבוסים אפיים שיאתגרו את כישורי הלחימה והפלטפורמה שלכם בדרך לפתור את התעלומות שנקברו בלבה.

שני משחקי ה- PS4 יהיו זמינים מיום שלישי, 3 בנובמבר עד יום שני, 30 בנובמבר.


אוסף משחקי PlayStation Plus

סוני גם עדכנה את אוסף משחקי ה-PlayStation Plus לקראת השקת קונסולת PS5. מנויי פלייסטיישן פלוס יוכלו ליהנות מהיצע חדש בקונסולת PS5 – אוסף פלייסטיישן פלוס. בעלי קונסולות PS5 עם פלייסטיישן פלוס יוכלו לממש ולשחק בספריית משחקי PS4, כמו באטמן Arkham Knight, Bloodborne, Fallout 4, God of War, Monster Hunter: World, Persona 5 ורבים נוספים.

אוסף הפלייסטיישן פלוס יהיה זמין ב -12 בנובמבר כאשר קונסולת PS5 תושק בארה"ב וב -19 בנובמבר כאשר קונסולת PS5 תושק בכל שאר העולם, כולל אירופה, המזרח התיכון, דרום אמריקה, אסיה ודרום אפריקה. כמובן גם בישראל. להלן המשחקים הזמינים באוסף פלייסטיישן פלוס:

משחקים של אולפנים בבעלות סוני:

משחקים מאולפנים צד שלישי:

אוסף פלייסטיישן פלוס יהווה הטבה נוספת להטבות ה- PS4 הקיימות שחברי פלייסטיישן פלוס מקבלים תמורת מחיר מנוי יחיד – לא נדרש דמי חבר נוספים. לאחר שתממש משחק מאוסף פלייסטיישן פלוס, תוכל לשמור על המשחקים כל עוד אתה חבר ב- PlayStation Plus פעיל.

מקור: PlayStation Blog


כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x