זיווג משמיים: פלייסטיישן 5 בעיצוב ספיידרמן נראית מדהים

מהדורות מוגבלות של ה-PS5 יגיעו מתישהו לשוק, אחרי ההשקה בחודש הבא. עד אז, מעצב איטלקי עיצב קונסולת ספיידרמן מרהיבה שאולי תגרום לסוני לאמץ בהמשך


אם מיילס מוראלס ירגיש אי פעם צורך עז לרכוש קונסולה של סוני, אפשר בהחלט לדמיין שהוא ישים את ידיו על ה- PS5 במהדורה מוגבלת, בעיצובו של האמן הדיגיטלי האיטלקי ג'וזפה ספינלי (Giuseppe Spinelli) ו- LetsGoDigital.

בטריילר המדהים שלמעלה, ניתן לראות את רמת הפירוט המקצועית שספינלי מכניס לא רק לקונסולה עצמה, אלא גם את לבקר ה- DualSense של PS5. העיצוב העכבישי שנחרט בקלילות במעטפת הקונסולה בצבע המט / מבריק הוא רקע אלגנטי לסמל התלת-מימד של ספיידרמן, והקווי עיצוב האדומים והחומרים המשקפים פשוט קושרים את כל העניין לחבילת קונסולה מותאמת אישית שלא ניתן לעמוד בפניה. וכמובן, עדות לתעוזת העריכה של היוצרים, הם יצרו מעין טריילר עם אפקטים של ברק על הקונסולה והבקר, משהו שסוני בהחלט הייתה עשויה לעשות בעצמה.

אולי הדבר הטוב ביותר במה שראינו למעלה זו העובדה שניתן לפרק את דפנות /לוחות צד של הקונסולה והם ניתנים להחלפה, זו אפשרות אמיתית שמהדורת ההשקה PS5 שלכם תיראה כך בעתיד, בדיוק כפי שסוני הדגימה אתמול. כמובן, כמו כן, סביר להניח שפלייסטיישן תצא עם המהדורות הרשמיות המוגבלות של PS5, ועם ספיידרמן: מיילס מוראלס הוא אחד ממשחקי ה- PS5 הקרובים ביותר, זה לא יהיה מפתיע לראות משהו כמו להיט שכזה על אחד המדפים בשלב כלשהו.

סוני עד כה לא סיפקה שום מידע קונקרטי, אבל אריק למפל, ראש מטה השיווק שלה הבטיח שנשמע על מהדורות מיוחדות של PS5 בשלב כלשהו. "נדבר על זה בשלב מסוים," הוא אמר. "זו עבודה קשה מספיק להשיג את היחידה שהראינו, אבל נדבר עליה בשלב מסוים."


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות