מי רוצה להיות רמבו? דמויות חדשות בדרך למורטל קומבט 11

דמויות חדשות וצבעוניות בדרך למורטל קומבט 11: רמבו, מיילינה וריין יגיעו בחבילת העדכון הבאה למשחק


מפתחת מורטל קומבט 11 (Mortal Kombat 11) הכריזה היום על הגעתו של ג'ון רמבו כלוחם חדש במשחק. הוא האחרון ברשימה ההולכת וגדלה של דמויות DLC למשחק, וכחלק מסגל שהולך וגדל במידה ניכרת מאז שהושק המשחק בשנת 2019. אבל הוא רק אחת הדמויות החדשות שהגיעו ל- Kombat Pack 2. דמויות אחרות בחבילת "Kombat Pack 2" כוללות את ריין (Rain) ומיילינה (Mileena), אך רמבו, אותו גילם סילבסטר סטאלון הוא ללא ספק הכוכב של החבילה.

"אני הסיוט הכי גרוע שלך"

אחד המשפטים המפורסמים של רמבו מהסרט רמבו 3 (Rambo III) היה "I'm your worst nightmare", ואת המשפט הזה בקולו האמיתי של סילבסטר סטאלון תוכלו לשמוע בטריילר שלמעלה.

הרחבת Aftermath של המשחק כוללת מצב סיפור חדש, כמו גם סקינים נוספים ודמויות כמו Sheeva, Fujin ו- RoboCop. דמויות אורח מעולמות אחרים, אינן זרות למורטל קומבט, ו- MK11 הוסיף בעבר גם את הטרמינייטור, ה- Terminator T-800 כדמות הניתנת למשחק.

רמבו באמצע בחבילת "Kombat Pack 2" למורטל קומבט 11

Mortal Kombat 11 זמין כעת ב- Xbox One, PS4, PC, Stadia ו- Switch והוא מכר עד כה יותר מ -8 מיליון יחידות. המשחק ישוחרר גם ב- PS5 ו- Xbox Series X ו- Xbox Series S, עם שדרוגים בחינם וכן תמיכה בין-דורית החל מה- 17 בנובמבר. סקינים להזמנה מוקדמת מיועדים עבור Noob Saibot, Liu Kang ו- Skarlet. "חבילת לוחמי הזמן" ("Time Warriors Pack") מדגישים את השחורים והאדומים, כאשר נוב סייבוט במיוחד זוכה למהפך ענק וכולל עיניים אימתניות במיוחד.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x