חברי קבוצת פיראטים שפרצו בעיקר משחקי Nintendo Switch נלקחו למעצר

"קבוצת פשע בינלאומית": כמה מחברי Team Xecuter הואשמו ב-11 סעיפי אישום חמורים הקשורים לפיראטיות של משחקי נינטנדו, בדרך לכלא?


פרקליטות ארה"ב במחוז המערבי בוושינגטון הודיעה כי חברי קבוצת הפיראטיות הרב-לאומית Team Xecuter, נעצרו על ביצוע מספר רב של אישומים הקשורים לפיראטיות. מקס לוארן, יואנינג צ'ן וגארי בוזר הואשמו כולם ב -11 סעיפי אישום, כולל הונאה, סחר במכשירי עקיפה לטראפיק וקשירת קשר להלבנת הון. בריאן ראביט, ממלא מקום עוזר התובע הכללי באגף הפלילי של משרד המשפטים, אמר:

"הנאשמים הללו היו לכאורה מנהיגים של קבוצת פשע בינלאומית ידועה לשמצה שקצרה רווחים לא חוקיים במשך שנים על ידי פיראטיות של טכנולוגיית משחקי וידיאו של חברות אמריקאיות", אמר בריאן ראביט, ממלא מקום עוזר התובע הכללי באגף הפלילי של משרד המשפטים.

"מעצרים אלה מראים כי המחלקה תישא אחריות על האקרים המבקשים לפסול ולנצל את הקניין הרוחני של חברות אמריקאיות לצורך רווח כספי, לא משנה היכן הם יהיו ממוקמים."

Team Xecuter, קבוצה מתוחכמת הידועה בעיקר בזכות פריצות הנינטנדו שלה, כולל מכשיר USB בשם SX Pro המאפשר ל-Nintendo Switch להריץ משחקים פיראטיים. המניע של הקבוצה למטרות רווח הפך לשנוי במחלוקת בקהילות המודרים והאמולציה, מכיוון שקהילות אלה נוטות להתמקד במאמצי קוד פתוח ונרתעות ממכירת מוצרים שיכולים למשוך את תשומת ליבן של יצרניות הקונסולות והן של הרשויות הפדרליות . צוות Xecuter מייצר בין היתר מכשירי פריצה עבור ה- Nintendo 3DS ו- NES Classic.

ההיסטוריה השנויה במחלוקת של נינטנדו

נינטנדו מכירה היטב את הקבוצה, לאחר שהגישה שתי תביעות נגד הארגון כבר בחודש מאי, מתוך כוונה לסגור קמעונאות של צד שלישי המפיצים מחדש את מוצרי Team Xecuter באופן מקוון. לנינטנדו יש גם היסטוריה שנויה במחלוקת משלה הכוללת התדיינות אגרסיבית על שימוש בלתי מורשה בקניין הרוחני שלה. בשנים האחרונות, נינטנדו הלכה אחרי מה שמכונה אתרי ROM המארחים קבצי ripp ואתרים אחרים וחנויות אינטרנט העוסקות בתוכן פיראטי ובכלי חומרה נלווים.

לשמחתה של נינטנדו, משרד המשפטים הרחיק לכת, ובכתב האישום נטען כי: "הנאשמים הללו ריפדו את כיסיהם בגניבה ובמכירה של קניין רוחני של מפתחי משחקי וידאו אחרים – אפילו הרחיקו לכת כדי לגרום ללקוחות לשלם אגרת רישוי כדי לשחק במשחקים גנובים".  עו"ד ארה"ב בריאן מורן צוטט: "התנהלות זו אינה רק פוגעת בחברות המיליארד דולר (מפיצות הענק), אלא גם בא על חשבון העבודה הקשה של אנשים שעובדים בכדי להתקדם בתעשיית משחקי הווידאו. "

פרקליטות ארה"ב מציינת כי האשמות אלה עדיין בגדר חשדות בשלב זה והנאשמים טרם הורשעו. המקרה נחקר במשותף על ידי הלשכה הפדרלית לחקירות וביטחון פנים. לוארן ובאובר נעצרו בחו"ל בחודש שעבר. ארה"ב מבקשת בימים אלה את הסגרתו של לורן לעמוד לדין, בעוד שבווסר הופיע ביום שישי בבית המשפט הפדרלי בניו ג'רזי.


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות