Elder Scrolls 6 עשוי להיות בלעדי ל- Xbox, על פי פיל ספנסר

Elder Scrolls 6 אולי לא יגיע ל- PS5 אחרי הכל, אלא רק ל- PC ול- Xbox. טוב, זו חברה ששייכת למיקרוסופט היום


בראיון שנערך עם האתר Kotaku נשאל פיל ספנסר, הבוס הגדול של האקסבוקס, על הרכישה האחרונה של מיקרוסופט ועל ההשפעה של השקת המשחקים הבאים של החברה שנרכשה. כזכור, מיקרוסופט רכשה את ZeniMax, חברת האם של בת'סדה בסכום ענק של 7.5 מיליארד דולר.

זיכיונות של משחקים כמו Elder Scrolls 6, Fallout, Doom ועוד רבים הצטרפו כחברים מין המניין לאולפני Xbox Game. באופן טבעי, כולנו תהינו אם המשמעות היא שמשחקים כמו Elder Scrolls VI יכולים להיות בלעדיים ל- Xbox Series X ולמחשב האישי.

פיל ספנסר, ראש חטיבת אקסבוקס במיקרוסופט

 

"האם ניתן להחזיר השקעה של 7.5 מיליארד דולר אם לא מוכרים את Elder Scrolls 6 בפלייסטיישן?" סטפן טוטילו של קוטאקו שואל את ספנסר, שעונה במהירות, "כן". ספנסר מפרט לאחר הפסקה, ודואג לציין שרכישת ZeniMax "לא נעשתה כדי להוריד משחקים מבסיס שחקנים אחר כזה."

עם זאת, ספנסר אומר כי הוא חושב על "היכן אנשים ישחקו ועל אילו מכשירים שיש לנו, ויש לנו xCloud ו- PC ו- Game Pass ובסיס הקונסולות שלנו, אני לא באמת צריך ללכת לשלוח את המשחקים האלה בכל פלטפורמה אחרת שאינה הפלטפורמות שאנחנו תומכים בה כדי לגרום לעסקה לעבוד בשבילנו. לא משנה מה זה אומר. "

שלל כותרים פוטנציאלים להפוך לבלעדיים של מיקרוסופט

אז, למרות שזה לא אישור מוחלט לכך ש- Elder Scrolls 6 או Fallout 5 לא ישוחררו ב- PS5, זה הכי קרוב לאישור שקיבלנו. אחד הכלים החזקים ביותר ליצקניות הקונסולות היה מאז ומתמיד משחקים בלעדיים, והפיתוי של יצירת כמה כותרים גדולים ובלעדיים ל- Xbox Series X, לבטח מתרוצץ בראשו של פיל ספנסר.

 


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x