כל הביקורות למשחק FIFA 21 כבר כאן

פיפ"א 21 ישוחרר בסוף השבוע הקרוב, אך בזכות הגישה המוקדמת, הביקורות למשחק שוחררו כבר היום באתרים הגדולים. אז מה חושבים המבקרים על FIFA 21?


שום דבר לא באמת מסמן את תחילת הסתיו עבור מעריצי משחקי הספורט כמו לשים את היד על עותק של סימולציית הכדורגל הרב שנתית של EA, במקרה זה FIFA 21. מעריצים שלא יכולים לחכות לתאריך ההשקה הרשמי של המשחק, הצטיידו כבר בעותק של המשחק במהדורת FIFA 21 Ultimate Edition או מהדורת האלופות, כי רק מקלים גישה למשחק המלא החל מהיום, ה-6 לאוקטובר. לפני כשבועיים הודיעה EA על ביטול הדמו של המשחק, לאכזבת המעריצים, החלטה שנבעה לטענתה לאספקת חווית המשחק המלאה הטובה ביותר לקונסולות הנוכחיות והדור הבא. לא כל כך ברור מה זה אומר, אבל דמו לצערנו אין השנה.

FIFA 21 צפוי להביא איתו מספר עדכונים ושיפורים למודים קיימים. עוד בשלב ההכרזה הודיעה EA SPORTS כי מוד כדורגל הרחוב יקבל שדרוג ושיפורים חדשים. Volta Squads יכלול משחק קואופ-אפ מקוון של 5v5, חברים יוכלו להתחבר ברשת לקבלת דרכים חדשות לשחק ולהתמודד על תגמולים עם FUT Co-Op. בנוסף, מצב הקריירה החדש יציג מערכת צמיחה של פיתוח שחקנים מחודש ויציע “קפיצת מדרגה ענקית באינטראקטיביות במשחקים” כדי לשלוט בתוצאות המשחק באמצעות ה- Sim Interactive Match, בעוד FIFA Ultimate Team יציע לשחקנים דרכים נוספות להתאים אישית את מועדון ה- FUT שלהם.

כעת מגיעים המבקרים ברחבי העולם עם הציונים שלהם למשחק פיפ"א החדש ולקראת השקת העולמית של המהדורה המלאה של פיפ"א 21  ב -9 באוקטובר, הסקירות הראשונות מציירות תמונה של משחק שהוא מהנה אמנם, אך לא חף מבעיות. עם גרפיקה די זהה לשנה שעברה, ועם עומס תחת משקלן של עסקאות מיקרו-תשלומים ברקע והיעדר מובהק של שינויים מרחיקי לכת כדי לדחוף את הנוסחה של המשחק קדימה. זה לא אומר שהשיפור אינו קיים ב- FIFA 21 או בולט. שינויים עדינים ב- AI, כדרור, תגובת שחקנים וזרימת המשחק, עבור חלק מהמבקרים זה הספיק כדי להצדיק סקירה חיובית.

אתר הגיימינג האיטלקי (כי חייבים נציגות איטלקית במשחק כדורגל) והפופולארי SpazioGames מעניק לפיפ"א 21 ציון של 82/100, אחד הגבוהים. למעט הגרפיקה שלא השתנתה וכמה בעיות טכניות, המבקר "עף" על המשחק החדש.

"פיפ"א 21 חוזר למשחק ארקדי יותר, הולך לטובת מהירות וכיף מיידי. מדובר במשחק המעודן והשלם ביותר בסדרה בכל מה שקשור למצבים ופונקציות, דבר ש- PES נאבק לשכפל כבר שנים."

האתר הפופולארי GameSpot, מעניק למשחק ציון נאה של 80/100. לטענת המבקר, FIFA 21 מציע חבילה מקיפה עם תכונות חדשות המעודדות יצירתיות ודינמיות. מצד שני, מצב הקריירה מעט בעייתי.

אתר הגיימינג Game Informer מעניק למשחק ציון 78/100 ומתייחס בעיקר לעובדה שמצבי הוולטה והקריירה מהנים וסוחפים, אך הם אינם מחדשים דבר משנה שעברה.

"הגרפיקה והמשחקיות של FIFA 21 מספקים כדורגל מהנה ופונקציונלי, אך השאיפות שלו אינן חורגות הרבה מעבר לכך. לאורך זמן, המשחקיות מובילה לשחיקה ושעמום, והציוד והתגמולים שאתה עובד כל כך קשה להשיג הם לעתים נדירות מספקים מספיק כדי להפוך את המרדף לכדאי". 

אתר IGN (העולמי) מעניק ציון 74/100 ולמרות ההנאה מהמשחק, יש לו בעיה עם השוערים וה-AI וגם עם מצב הוולטה:

"באמצעות שינויים וחידודים קטנים, ב-FIFA 21 חסרים את התכונות הגדולות יחסית המשמשות בדרך כלל כדי להצדיק גרסה חדשה של משחק שיוצא מדי שנה. התקפה היא כיפית וקולחת, הגנה היא אתגר אמיתי ואומנות לשלוט בה, אך שוערות משאירה הרבה מקום לשיפור וה- AI אינו עקבי בכמה דרכים. מצב הקריירה קיבל תוספות מהנות קטנות אך לא ראה את השיפוץ שאני עדיין מייחל לו ומרגיש כמו הזדמנות שהוחמצה, בעוד וולטה עדיין מתקשה להוכיח את רלוונטיותה. בסך הכל, פיפ"א 21 היא שנה של שיפורים קטנים עם הרבה הנאה."

בביקורת של אתר הגיימינג DualShockers , עם ציון 65/100 נרשמה התרשמות מהתמקצעות של המשחק החדש אך מנגד, לא נראה שינוי כלל.

"פיפ"א 21 מרגיש כמו משחק עם המון פוטנציאל שמונע על ידי המנוע הגרפי שלו. המתחרה קונאמי (PES 2021) החליטה לעבור למנוע Unreal. אני לא יכול שלא להרגיש ש- EA באמת צריכה לעשות את אותו הדבר. כל השינויים וה"צלצולים" שהצוות מוסיף מדי שנה, המוצר בשטח משאיר כל כך הרבה ניחוחות של מקום שכבר ביקרנו בו."

אתר הגיימינג הצרפתי Gameblog מעניק למשחק את אחד הציונים הנמוכים, 60/100. לטענת המבקר, מדובר במשחק מעבר לעבר הדור הבא.

"פיפ"א 21 הוא לא רע אבל הוא לא מחדש בכלל את המתכון של פיפ"א 20. מאוד ממוקד בהתקפה, ההגנה סובלת מחוסר איזון משמעותי ומשאירה את הדלת הפתוחה למשחקים מלאים בשערים. זו אופוס מעבר, ומשאיר בסיסים ידועים ומוכרים רק כדי לא להרגיז את השחקנים ובכך למשוך חידושים נהדרים לפיפ"א 22 (שיפותח במיוחד לדור הבא FIFA 22)".

להלן הביקורות והציונים העיקריים למשחק הכדורגל FIFA 21:

FIFA 21 יושק רשמית בתאריך 9 באוקטובר, 2020 וזמין למזמינים מראש של גרסת אולטימייט או האלופות, החל מהיום, ה-6 באוקטובר. מנויי EA Play קיבלו גישה לניסיון של 10 השעות החל מ -1 באוקטובר, וההתקדמות תעבור למשחק המלא כשהוא יושק ל – PCPS4, Xbox One ול- Switch. חברת EA עדיין לא חשפה מתי FIFA 21 יושק ב- PS5 ו- Xbox Series X, כך שייתכן שיש לה עוד הרבה עבודה לעשות בכדי לייעל את המשחק לחומרה של הדור הבא.


ממוצע ציונים FIFA 21 ל- PS4
7.3
ממוצע ציונים FIFA 21 ל- Xbox One
7.7
ממוצע ציונים FIFA 21 למחשב
7.6
ביקורת גולשים1 Vote
8
7.5
ציון ביקורות PC | XBO | PS4

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x