Fallout: Miami מתקדם עם הפיתוח (מוד)

הפיתוח של המוד Fallout: Miami מתנהל בצורה חלקה, ויוצריו סיפקו היום עדכון לגבי אופן העבודה, המיקוד הנוכחי, ועוד.


עדכון לגבי הפיתוח של אחד המודים שהמעריצים מחכים לו, Fallout: Miami מגיע באמצעות סרטון חדש המאשר כי ההפקה של המסע הראשי במוד הושלמה, וכעת הצוות מתמקד בכתיבה וביישום שלו:

Fallout: Miami היא הרחבה של מערך Fallout 4 שתכלול בילוי בדרום מיאמי ביץ', עם כמה עיצובים אמנותייים פה ושם והרגשה של חופש מול תהום שיאפשרו להוסיף את כל המיקומים העיקריים ששל המשחק הראשי. המשחק הראשי אגב, מתרחש בעתיד פוסט-אפוקליפטי חלופי בו ארצות הברית נחרבה במלחמה גרעינית 200 שנה קודם לכן, וסובב סביב דמותו של "השורד היחיד".

"הקיץ מאחורינו, וחזרנו עם עדכון פיתוח נוסף של Fallout: Miami. מקווה שכולכם נהניתם מהתצוגה הסביבתית (סרטון למטה) שהוצאנו לאחרונה. הדברים די השתגעו השנה, אז אנו מקווים שכולנו עושים כמה שיותר טוב, לכל הדעות. האירועים הנוכחיים לא מנעו מאיתנו לעבוד על מיאמי, ואנחנו מתכוונים להראות לכם כמה דברים שביצענו בחודשים האחרונים."

למי מכם שתהה איפה בדיוק Fallout: Miami מתרחשת ומה תכלול מפת ה- ingame. קיבלנו גם תשובה לשאלה זו היום. הגבולות יהיו בחלק במקסים של דרום מיאמי ביץ'. העיר מחולקת למספר מחוזות, שלכל אחד מהם מיקומים ואווירה ייחודיים משלו.

בחודש שעבר שוחרר טריילר חדש שהציג את המראות והקולות של חוף מיאמי שלאחר המתקפה הגרעינית. הסרטון שכותרתו "יום במיאמי", רק הוסיף חשק למעריצים שרוצים לקבל יותר פרטים.

תאריך השחרור של המוד Fallout: Miami עדיין לא הוכרז. Fallout 4 זמין במחשב האישי, פלייסטיישן 4 ו- Xbox One.


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות