צפו בטיזר חדש ל-Cyberpunk 2077 בכיכובו של קיאנו ריבס

קיאנו ריבס מסביר לנו בטיזר חדש למשחק סייברפאנק 2077, מה זה אומר להיות פושע במשחק


במהלך משחק הגמר ה-1 הלילה של ה-NBA (בו ניצחה הלייקרס את מיאמי), שודר טיזר חדש למשחק- Cyberpunk 2077 ובו קיאנו ריבס (השחקן האמיתי, לא הדמות שהוא מגלם) מסביר למצלמה ש"בשנת 2077, מה הופך מישהו לפושע?", שואל ריבס. "להיתפס." ג'וף קילי (האיש וה-TGA) שיתף את הסרטון בטוויטר. צפו:

למרות שהטריילר אינו מציג שום קטעי משחקיות, או מביא משהו חדש שלא ראינו, הוא מצליח למקד אותנו בטון ובאווירה של המשחק.

קיאנו ריבס משחק את ג'וני סילברהנד (Johnny Silverhand) במשחק, ולפי הדיווחים הוא מאוד אהב לעבוד על הדמות. דיווחים אחרונים מגלים כי לקראת שחרורו של המשחק ב -19 בנובמבר, חברת הפיתוח CD Projekt Red עובדת מסביב לשעון כדי לסיים אותו ולשחרר אותו אפוי ומוכן.

לאחרונה פורסמו דרישות המערכת של המשחק למחשב האישי, דרך אפיזודה 3 של “Night City Wire” ולמרות שהן לרזולוציית FHD, הן לא דורשות מחשבים חזקים במיוחד בכדי להריץ את המשחק. באירוע ההכרזה האחרון של חברת NVIDIA בו חשפה את כרטיסי המסך של הדור הבא שלה, סדרת 3000 (כרטיס הדגל GeForce RTX 3090 וגם GeForce RTX 3080 ו- GeForce RTX 3070)., נחשפנו לסרטון חדש שהדגים את השימוש בכרטיסים החדשים והשפעתם על התאורה המשופרת , עקיבת קרניים משופרת, השתקפויות, צללים, ועוד.

Cyberpunk 2077 יושק למחשב, PS4 ו- Xbox One. ניתן יהיה לשחק גם בקונסולות של הדור הבא, ב- PS5 וב- Xbox Series X, אך זה יקרה הרבה אחרי השחרור.


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות