Cyberpunk 2077 נדחה שוב. בפעם השלישית

למרות שהזדהב בתחילת החודש, "סייברפאנק 2077" נדחה עד דצמבר, שלושה שבועות אחרי המועד האחרון לשחרור שנקבע לנובמבר


בהצהרה בטוויטר, המפתחת CD Projekt Red אישרה כי תאריך השחרור של Cyberpunk 2077 נדחה ב -21 יום, וכעת ייצא ב -10 בדצמבר, 2020.

ראש האולפן אדם בדובסקי והמנכ"ל מרצ'ין איווינסקי, שהביעו את "התנצלותם הצנועה", אמרו למעריצים כי "האתגר הגדול ביותר עבורנו כרגע הוא משלוח המשחק על הדור הנוכחי, הדור הבא והמחשב האישי בו זמנית, מה שמחייב אותנו להכין ולבדוק 9 גרסאות שלו "כולל Stadia וגרסאות תואמות לאחור", וכי "מכיוון שסייברפאנק 2077 התפתח כמעט להיות כותרת הדור הבא אי שם בדרך, עלינו לוודא שהכל עובד טוב וכל גרסה פועלת בצורה חלקה."

המשחק היזדהב מוקדם מדי?

ההצהרה מתייחסת גם לעובדה שחלק מהמעריצים עשויים להתבלבל מההחלטה לעכב את המשחק שוב, במיוחד מכיוון שהוא הזדהב בתחילת החודש. בתשובה לכך, באדובסקי ואיבינסקי אומרים כי "'זה שהמשחק הזדהב, פירושו שהמשחק מוכן, אך ניתן להשלימו, ויש בו את כל התוכן. אבל זה לא אומר שאנחנו מפסיקים לעבוד עליו ולהעלות את האיכות להיפך, זה הזמן בו מתבצעים שיפורים רבים אשר יופצו באמצעות תיקון יום 0. זה פרק הזמן שחישבנו בחישוב נמוך. "

בתחילת החודש דיווחנו כי חברת הפיתוח CD Projekt Red עובדת מסביב לשעון כדי לסיים אותו ולשחרר אותו אפוי ומוכן. הצוות של חברת CD Projekt RED. העדכון הרביעי של  “Night City Wire” נתן לנו מבט מעמיק על המספר העצום של כלי רכב הניתנים להתאמה אישית בסייברפאנק 2077. העדכון חשף את השת"פ עם חברת פורשה כדי להביא רכב קלאסי למשחק העתידני. רכב השייך לג’וני סילברהנד, הפנטום הכריזמטי אותו מגלם לא אחר מאשר קיאנו ריבס.

אפיזודה 3 של “Night City Wire” חשפה את דרישות המערכת של המשחק למחשב האישי, ולמרות שהן לרזולוציית FHD, הן לא דורשות מחשבים חזקים במיוחד בכדי להריץ את המשחק.

באירוע ההכרזה האחרון של חברת NVIDIA בו חשפה את כרטיסי המסך של הדור הבא שלה, סדרת 3000 (כרטיס הדגל GeForce RTX 3090 וגם GeForce RTX 3080 ו- GeForce RTX 3070)., נחשפנו לסרטון חדש שהדגים את השימוש בכרטיסים החדשים והשפעתם על התאורה המשופרת, עקיבת קרניים משופרת, הישתקפויות, צללים, ועוד.

Cyberpunk 2077 יושק ב-10 בדצמבר למחשבPS4 ו- Xbox One. ניתן יהיה לשחק גם בקונסולות של הדור הבא, ב- PS5 וב- Xbox Series X, אך זה יקרה רק אחרי השחרור.


כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x