Cyberpunk 2077 ופורשה בשת"פ: לקרוע את הכביש עם Porsche 911 Turbo

המשחק Cyberpunk 2077 יאפשר לכם לצאת לדרכים עם פורשה 911 טורבו, הודות לשיתוף פעולה בין מפתחת המשחק לחברת Porsche


הפרק הרביעי של "Night City Wire" נתן לנו מבט מעמיק על המספר העצום של כלי רכב הניתנים להתאמה אישית בסייברפאנק 2077. עם זאת, הצצנו גם במשהו שקודם זכה לטיזר על ידי סייברפאנק 2077 לפני כמה ימים, וכעת הוא רשמי: משחק הווידיאו הלוהט מתחבר עם חברת פורשה כדי להביא רכב קלאסי למשחק העתידני. זה אפילו יותר טוב, המכונית שייכת לג'וני סילברהנד, הפנטום הכריזמטי אותו מגלם לא אחר מאשר קיאנו ריבס.

שחזור אותנטי של ה-Porsche 911 Turbo

המכונית היא פורשה 911 טורבו משנת 1977, שהפכה את המכונית לבת מאה שנה בדיוק בסייברפאנק 2077, והייתה בבעלותו של ג'וני סילברהנד עוד כשהיה בחיים. בסוף הטריילר כתוב "הנשמה של פורשה ובעליה לעולם לא נפרדים", דבר המצביע על כך שהמכונית עדיין מחוברת באופן מהותי לנהג שלה, למרות שעזב לעולם טוב יותר. המכונית נראית פנטסטית, והיא גם כוללת עיצוב פנים מותאם אישית ועבודת צבע מדהימה למדי.

לקראת שחרורו של המשחק ב -19 בנובמבר, חברת הפיתוח CD Projekt Red עובדת מסביב לשעון כדי לסיים אותו ולשחרר אותו אפוי ומוכן. הצוות של חברת CD Projekt RED, החברה שאחראית על פיתוח המשחק Cyberpunk 2077 הקליט בקפידה את כל האודיו הדרוש והאמיתי של הטורבו 911 כדי להחיות אותו במשחק, כולל גלגול החלונות למעלה ולמטה. ברור שיהיה זה תענוג אמיתי להסיע את האגדה הקלאסית הזו בסייברפאנק 2077, שיצטופף בין המוני מכוניות עתידניות ויצליח לבלוט.

מבחר עצום של רכבים אחרים תוכלו לנסות במשחק, קבלו כאן הצצה לגלריית תמונות מרהיבה של חלק גדול מהם. טריילר חדש בשם "Ridesof the Dark Future" נותן לכם מבט על כלי הרכב ואופי הנהיגה במשחק:

סייברפאנק 2077 כבר היזדהב, כלומר, תאריך היציאה שלו סגור חתום ונעול. לאחרונה פורסמו גם דרישות המערכת של המשחק למחשב האישי, דרך אפיזודה 3 של “Night City Wire” ולמרות שהן לרזולוציית FHD, הן לא דורשות מחשבים חזקים במיוחד בכדי להריץ את המשחק.

באירוע ההכרזה האחרון של חברת NVIDIA בו חשפה את כרטיסי המסך של הדור הבא שלה, סדרת 3000 (כרטיס הדגל GeForce RTX 3090 וגם GeForce RTX 3080 ו- GeForce RTX 3070)., נחשפנו לסרטון חדש שהדגים את השימוש בכרטיסים החדשים והשפעתם על התאורה המשופרת, עקיבת קרניים משופרת, הישתקפויות, צללים, ועוד.

Cyberpunk 2077 יושק ב-19 בנובמבר למחשבPS4 ו- Xbox One. ניתן יהיה לשחק גם בקונסולות של הדור הבא, ב- PS5 וב- Xbox Series X, אך זה יקרה רק אחרי השחרור.


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות