דיווח: נחשף תאריך ההשקה ומחיר של Xbox Series X

היכונו לתחילתה של מלחמת הקונסולות ב-10 לנובמבר, כך על פי דיווח חדש שחושף את תאריך היציאה של ה-Xbox Series X וה-Xbox Series S עם מחירים של 499 ו-299 דולר בהתאמה


מלחמת הקונסולות של הדור הבא עומדת להתרחש לקראת סוף השנה הנוכחית כשתתי המתמודדות הנצחיות, סוני ומיקרוסופט תשקנה את הקונסולות החדש (PS5 ו-XSX) עתירות בטכנולוגיות חדשות. זה זמן רב שמסתובבות שמועות שמיקרוסופט עובדת על ייצור שתי קונסולות Xbox עבור הדור הבא, במטרה לנגוס בשתי קצוות השוק, ההיי-אנד והמיינסטרים. אחרי הדלפה האחרונה של קונסולת ה- Xbox Series S, מיקרוסופט אישרה את קיומה וקבעה לה גם מחיר ידידותי של 299 דולרים.

Xbox Series S – ב-299 דולר

על פי דיווח חדש של האתר Windows Central, קונסולת ה-Xbox Series X תושק ב-10 בנובמבר במחיר של 499 דולר. המפרט הטכני של קונסולה זו מבטיח לשחק ברזולוציית 4K וב- 60fps כסטנדרט, כאשר כמה משחקים, כמו Halo Infinite (שנדחה אגב לשנה הבאה), יציג 120fps במולטי.

המחירים שמיקרוסופט העלתה ל- Xbox Series S ו- Xbox Series X מציבים אותן באופן תואם ל- Xbox One S ו- Xbox One X, ומעניין יהיה לראות כיצד סוני תתמחר בתגובה את המתחרה היפני, הפלייסטיישן 5. מיקרוסופט התחייבה להביא את כל ספריית המשחקים של Xbox One, כולל משחקי Xbox 360 בתאימות לאחור, ל- Xbox Series S ו- Xbox Series X, ובנוסף, גם האזניות הטובות ביותר ל- Xbox One וכל שאר האביזרים  "פשוט יעבדו" בהמשך.

מחיר קונסולת ה-Xbox Series X צפוי לעלות 499 דולר

מיקרוסופט טענה לאחרונה שלמכור יותר קונסולות מסוני (או נינטנדו) זו לא המטרה העיקרית שלה בהשקת הקונסולה של הדור הבא. החברה גם שיתפה אותנו בחשיפת ממשק המשתמש לאקסבוקס של הדור הבא.

שתי הקונסולות, ה-Xbox Series X וה-Xbox Series S יושקו ב -10 בנובמבר 2020 במחירים של 499 דולר ו-299 דולר בהתאמה.


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות