רשמי: מחיר ותאריך ההשקה של קונסולת ה- Xbox Series X נחשף

מיקרוסופט חושפת ומאשרת את המחיר לקונסולת הדור הבא שלה, Xbox Series X. המחיר הוא 500 דולר בארה"ב ו-500 יורו באירופה, והזמנות מוקדמות החל מה-22.9 


חברת מיקרוסופט החליטה השבוע שזה הזמן לשים את כל הקלפים על השולחן. אחרי שצייצה מוקדם יותר בחשבון ה-Xbox הרשמי בטוויטר את קיומה של קונסולת ה-Xbox Series S (ב-300 דולר), היא עולה שלב לאח הגדול וחושפת כי ה-Xbox Series X תעלה 500 דולר ותושק ברחבי העולם לצד ה-Series S החל מה-10 בנובמבר.  מעריצים מושבעים יוכלו לבצע הזמנה מוקדמת של צמד הקונסולות החל מה-22 בספטמבר.


הדחייה של Halo: Infinite לשנת 2021, הביאה את מיקרוסופט לחשוף עוד שני משחקים שיהיו זמינים במעמד ההשקה, Assassin's Creed Valhalla מבית יוביסופט שיושק שבוע לפני מועד ההשקה (ב-10.11 במקום ב-17.11) וגם Gears Tactics.

למיקרוסופט יש גם כלי שיווק חזקים השנה, כמו תכנית מימון המאפשרת היום גישה לקונסולות החדשות במחיר התחלתי של 25 דולר או 35 דולר בלבד (עבור ה-Xbox Series S וה-Xbox Series X בהתאמה). תוסיפו לזה את ה-Xbox Game Pass Ultimate שמאפשר גישה למאות שחקנים, כולל ל-PC וסטרימינג לניידים עם פרויקט xCloud.

מחכים לסוני ולמחיר ה-PS5

עכשיו רק נותר לחכות לענקית האלקטרוניקה היפנית, סוני. החברה עדיין לא חשפה את המחיר של הפלייסטיישן 5. יש הטוענים שסוני חיכתה לחשיפת מחירי הקונסולות של יריבתה מיקרוסופט, כך שאם זה נכון, נזכה למחיר הרשמי של ה-PS5 בקרוב.

סוני כבר סיפקה את המפרט הטכני המרשים של חומרת ה-PS5, את העיצוב הסופי של הקונסולה, הבקר החדש – DualSense וכל המשחקים שצפויים להגיע לקונסולה החדשה.

סוני PS5- צפויה להמשיך להוביל במירוץ אל הדור הבא

מחיר ה- PS5 הוא, עד כה, הוא אחד הפרטים הבודדים שסוני התחמקה מלספק. בחודש אפריל השנה דיווחנו על כך שסוני תייצר רק בין 5 ל-6 מליון יחידות של PS5 במהלך 2 הרבעונים הראשונים של הקונסולה בשוק. הסיבה המרכזית הייתה קשורה להתפשטות נגיף הקורונה וחוסר הוודאות לגבי העתיד, אך נראה כי היא התגברה על מכשול זה ותייצר אפילו יותר מהמתוכנן.

בישראל, ההשקה תתקיים באותו יום של ההשקה העולמית, ה-10 בנובמבר. ניתן להזמין מראש את הקונסולה החל מה-22 לספטמבר.

מחירים בארץ– המחירים לקונסולות יהיו תחרותיים, כך שה-Xbox Series X תעלה 2199 ש"ח, וה-Xbox Series S תעלה 1349 ש"ח.


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות