כרטיס ההרחבה ל-Xbox Series S עולה כמעט כמו קונסולה

מחירו של כרטיס הרחבה לאחסון עבור קונסולת ה- Xbox Series S עלה לרשת והוא נמכר תמורת 159 ליש"ט, שזה 200 דולרים, לקונסולה שנמכרת ב-299 דולר


זה לא מידע רשמי ומחירים סופיים אבל על פי רישום מוצרים שדיווח האתר Eurogamer מוקדם יותר היום, נצפה מחיר לא זול לכרטיסי הרחבת האחסון עבור ה- Xbox Series S בעבור 159 ליש"ט, וניתן היה לרכוש אותו מ"סמיתס טויס" (Smyths Toys). מדובר במחיר שמתורגם ל-200 דולרים, ואנחנו מדברים על קונסולה שתימכר במחיר של 299 דולר.

כרטיס ההרחבה הספציפי שרשום ל- Xbox Series S יהיה כרטיס הרחבת לאחסון בנפח של 1GB חברת סיגייט (Seagate). על פי האתר הרשמי של Xbox Series S, הכרטיס יתחבר היישר לחלק האחורי של הקונסולה, ביציאת כרטיסי הרחבה ייעודית.

כרטיס הרחבה לאקסבוקס S

אם בכוונתכם לרכוש את קונסולת ה- Xbox Series S, סביר להניח שתזדקקו לכרטיס ההרחבה במוקדם או במאוחר. למרות ש- Xbox Series X החזק יותר מגיע עם אחסון פנימי של 1TB, ל- Xbox Series S יש אחסון פנימי בגודל 512GB בלבד (לעומת 825GB אגב, ב-PS5 הדיגיטלית). עם הקבצים של משחקים שהולכים וגדלים כמו Call of Duty: Warzone ואחרים, לא מן הנמנע שמשתמשי Series S יזדקקו לכרטיס זה.

Xbox Series S – ב-299 דולר

הזמנות מראש של סדרת X ו- S של Xbox עלו לאוויר מוקדם יותר היום בבריטניה, והן אמורות להופיע בארצות הברית מעט מאוחר יותר. לקבלת רשימה מלאה של כל מקום שמזמין הזמנות מראש לשתי הקונסולות של מיקרוסופט, עבור אל המדריך להזמנות מראש של Xbox Series X / S.

https://www.youtube.com/watch?v=KvnYVcp1oqk&feature=emb_title&ab_channel=Xbox

עד כה יש אושרו לא מעט משחקים ל- Xbox Series X ו- S, כולל Halo Infinite ו- Hellblade: Sacrifice ובהמשך אנו מצפים לספרייה ענקית מצד חברת בת'סדה, שנרכשה על-ידי מיקרוסופט בסכום של 7.5 מיליארד דולר.

הזמנות מראש החל מהיום

חברת מיקרוסופט הכריזה רשמית על המחיר ומועד השקה של שתי קונסולות של הדור הבא, Xbox Series S וקונסולת הדגל Xbox Series X. החברה אישרה את קיומה של קונסולת ה-Xbox Series S במחיר של 300 דולר. החברה גם קינחה באישור מחיר ה-Xbox Series X שתעלה 500 דולר ותושק ברחבי העולם לצד ה-Series S החל מה-10 בנובמבר. ההשקה בישראל תתקיים בסמוך להשקה העולמית.

בישראל, ההשקה תתקיים באותו יום של ההשקה העולמית, ה-10 בנובמבר. ניתן להזמין מראש את הקונסולה החל מהיום, ה-22 לספטמבר. המחירים בארץ– המחירים לקונסולות יהיו תחרותיים, כך שה-Xbox Series X תעלה 2199 ש”ח, וה-Xbox Series S תעלה 1349 ש”ח בלבד.


לקריאה נוספת:



כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות