Xbox Series S כל כך קטנה, שגם כשפיל ספנסר הצטלם איתה ביולי האחרון, לא שמנו לב

חשבון ה- Twitter הרשמי של Xbox מוכיח לכולנו כמה שאנחנו לא תמיד שמים לב לפרטים הקטנים. למשל, שהקונסולה Xbox Series S הוצגה לעיניי כל ביולי האחרון ואף אחד לא שם לב


כשחושבים על גודל של קונסולות, זה באופן מיידי משהו ששמים לב אליו, אבל במקרה של Xbox Series S, קיבלנו דוגמה להמחשה עד כמה היא קטנה. עדיין לא קיבלנו מידות ומשקל של הקונסולה מצד סוני, ובכל זאת נעריך. אנו יודעים ש- Xbox Series X היא קונסולה כבדה (4.5 ק"ג) בהשוואה ל- Xbox One ו- One X. אנו גם יודעים ש- PS5 היא אחת המערכות הגבוהות יותר המגיעות לשוק, בהתבסס על היחס בין הבקר (Dual Sense) לקונסולה. אבל עד כמה קטנה ה- Xbox Series S? לפעמים פשוט צריך להעיף מבט ולבדוק את המדף של פיל ספנסר כדי לקבל מושג:

על פי שציוץ הנ"ל והרשמי של Xbox, הבוס הגדול של האקסבוקס, פיל ספנסר,  מחזיק בקונסולה ששוכנת אצלו במדף מאז ה -1 ביולי. ובציוץ היה נדרש להגדיל בזכוכית מגדלת את המדף כאילו מדובר באיזה ספר אוח מדריך טיולים. הקונסולה כל כך קטנה שהיא פשוט התחבאה ליד כמה דברים לבנים לצד קלסרים. אבל אין לכם סיבה להרגיש אתם חפים מכישוריי בלשות, שכן, לא הזום, לא ממש ברור שהדבר הלבן והקטן הזהמאחורי ספנסר הוא, למעשה, הקונסולה מסדרת ה- Xbox S. עם זאת, זו כנראה עדות לגודלה של הקונסולה.

Xbox Series S – הקונסולה הכי קטנה שייצרה מיקרוסופט מעולם

גובה ומשקל

המידות של הקונסולות החדשות של מיקרוסופט, על פי המפרט הרשמי, הן כלדקמן: סדרת S גובה 27.4 ס"מ, עומקה 15 ס"מ ורוחבה 6.3 ס"מ כשהיא עומדת אנכית. לשם השוואה, סדרה X מתנשאת לגובה 30 ס"מ ועומקה ורוחבה שווים- 15 ס"מ. מה שאומר בפועל, שבגדול, גם ה-Xbox Series X לא כזאת גדולה ומאיימת.

בשבוע החולף חברת מיקרוסופט הכריזה רשמית על המחיר ומועד השקה של שתי קונסולות של הדור הבא, Xbox Series S וקונסולת הדגל Xbox Series X. באמצעות ציוץ בטוויטר היא אישרה את קיומה של קונסולת ה-Xbox Series S במחיר של 300 דולר. החברה גם קינחה באישור מחיר ה-Xbox Series X שתעלה 500 דולר ותושק ברחבי העולם לצד ה-Series S החל מה-10 בנובמבר. ההשקה בישראל תתקיים בסמוך להשקה העולמית.

לקריאה נוספת:


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות