צפו בלייב בחשיפת המולטי של Call of Duty: Black Ops Cold War

הערב תתקיים החשיפה העולמית של מצב המולטיפלייר של משחק קול אוף דיוטי הבא- Call of Duty: Black Ops Cold War. איך רואים ואיפה? בכתבה שלפניכם


Call of Duty: Black Ops Cold War, שהוא המשך ישיר ל- Black Ops 1 נחשף לפני שבועיים, ומבטיח לחזור אל השורשים של התת סדרה הפופולרית. הטריירל העדכני ביותר למשחק החדש נחשף במהלך אירוע ההשקה של חברת NVIDIA, בו היא חשפה את כרטיסי המסך של הדור הבא שלה, סדרה 3000.

צפייה בלייב בחשיפת מצב המולטיפלייר

החלק הכי חשוב במשחקי הסדרה, וזה שהמעריצים בדרך כלל מחכים לו יותר מהכל הוא מצב המולטיפלייר של המשחק. Black Ops Cold War יכלול רכיב מרובה משתתפים, ומצב זה ייחשף הערב בשעה 8, שעון ישראל.

תוכלו לצפות בשידור חי של המולטי שיזכה לחשיפה עולמית דרך כל ערוצי הרשתות החברתיות הרשמיות של המשחק- YouTubeFacebook ו- Twitter. וכמובן בעמוד המשחק הרשמי בטוויץ' דרך הכתובת: twitch.tv/callofduty

החשיפה הערב צפויה לכלול גם את מצב הזומבים החדש, שבאופן סדרתי מופיע בכל הכותרים של תת הסדרה "בלאק אופס". ממה שידוע לנו כרגע, המולטי יתמוך בקרוס-פליי (cross-play), כלומר תוכלו לשחק נגד ועם חברים בכל הפלטפורמות, ביחד. תהיה גם אינטגרציה בין המשחק החדש לבין הבאטל רויאל המצליח Call of Duty: Warzone כמו תגמולים במשחק והתקדמות הדמות או שילוב של דמויות בוורזון.

Call Of Duty: Black Ops Cold Warישוחרר ב-13 בנובמבר, 2020, ל- PCPS4PS5Xbox One ובהמשך הוא יגיע גם ל- PS5 ול- Xbox Series X.

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות