קבלו הצצה לספיידרמן ב-4K בפלייסטיישן 5 [עדכון] סרטון גיימפליי שוחרר

[עדכון] באירוע המקוון של סוני שוחרר סרטון גיימפליי ראשון למשחק ספיידרמן: מיילס מוראלס. צפו:

Insomniac חושפת מבט חטוף למשחק ספיידרמן: מיילס מוראלס ב- PS5 ב- 4K HDR וזה קצר ומרשים


כולנו כבר יודעים שספיידרמן הפך להיות דמות גיבור-העל הבלעדי לקונסולות מבית סוני. הרומן בין ספיידרמן לקונסולת הפלייסטיישן ימשיך גם עם משחק “הנוקמים” והוא יגיח בהמשך כ-DLC בלעדי. מדובר במהלך זהה בדיוק כמו המשחק המשחק הקודם Marvel’s Spider-Man ששוחרר בשנת 2018 לקונסולת ה-PS4. המשחק הבא בסדרת ספיידרמן הוא “ספיידרמן: מיילס מוראלס” (Marvel’s Spider-Man: Miles Morales) שהוכרז ל-PS5 בלבד וצפוי לצאת לקראת סוף השנה.

Insomniac Games, מפתחת המשחק, חשפה טיזר חדש למשחק שמבליט את ניצוצות הגרפיקה ב- HDR 4K לקונסולת הדור הבא של סוני, הפלייסטיישן 5. המסע העתידי של מיילס מוראלס ברחבי העיר ניו יורק "יתממש ב- 4K HDR ב- PS5" לדבריה. המפתחת גם רוצה שנשים לב לריי-טרייסינג (עקיבת קרניים) במשחק שמסייע בשיפור ההשתקפויות במשחק, כמו גם "שיפור תאורה, צללים ופירוט הדמויות".

קיבלנו הצצה לאיך הגרפיקה המשופרת עשויה להראות באמצעות Gif ששותף עם הציוץ שלמעלה, שצולם ב- PS5, בה נראה מיילס הולך ברחוב מושלג. משמאלו, אורות הבלמים של המכונית משקפים את השלוליות ברחוב כשאורות חג המולד נוצצים מרחוק ומחישים את אפקט ה-Ray tracing.

ספיידרמן הבא יהיה משחק השקה ל-PS5?

הטיזר אמנם ממש קצר, אך מצליח להביא טעם של עוד ואולי לקראת האירוע הבא של סוני (PS5 Showcase) שיתקיים בעוד יומיים, Insomniac Games מתכוונת לחשוף משהו גדול יותר. למרות שהמשחק מתוכנן לצאת בסוף השנה, אין לו תאריך יציאה וגם לא ידוע עדיין אם המשחק יהיה כותר השקה.

קשה להאמין שסוני תוותר על כותר השקה בלעדי כל כך חזק כמו ספיידרמן, במיוחד לאור העובדה שמיקרוסופט איבדה את Halo: Infinite בהשקה, עקב דחייה. לכן, קיים סיכוי גבוה ש-"Marvel’s Spider-Man: Miles Morales" יהווה תפקיד די משמעותי בהשקת ה- PS5 כשכל העולם ממתין בקוצר רוח לחדשות מסוני ובעיקר לפרטים על מחיר ה-PS5 ומועד ההשקה.


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות