טריילר חדש ל-Call Of Duty: Black Ops Cold War מציג גרפיקה מתקדמת

"בלאק אופס: המלחמה הקרה" מציג גרפיקה מרשימה ומציאותית עם השילוב של Ray Tracing


במהלך אירוע ההשקה של חברת NVIDIA, בו היא חשפה את כרטיסי המסך של הדור הבא שלה, סדרה 3000, ובראשה כרטיס הדגל RTX 3090, נחשף גם טריילר חדש למשחק CoD הבא.

Call of Duty: Black Ops Cold War, שהוא המשך ישיר ל- Black Ops 1 נחשף בשבוע שעבר, ומבטיח לחזור אל השורשים. הטריילר החדש של המשחק מציג את התמיכה של NVIDIA במשחק ובמיוחד את ה-Ray Tracing שמעניק למשחק ניצוץ גרפי מרשים:

הטריילר אמנם קצר שנמשך בערך דקה אבל מה שמוצג בו די מדהים. אנו רואים כמה דמויות נערכות לקראת משימה שהנשיא רייגן הטיל עליהן. עם הפעלת טכנולוגיית עקיבת הקרניים (Ray Tracing) במשחק, המלחמה הקרה נראית מדהימה, עם צללים והשתקפויות עמוקות, אפקטים מרשימים, ותאורה מציאותית.

 

Black Ops Cold War יכלול כמובן רכיב מרובה משתתפים שייחשף ממש בקרוב וגם מצב זומבים חדש. המשחק יתמוך בקרוס-פליי (cross-play), כלומר תוכלו לשחק הגד ועם חברים בכל הפלטפורמות, ביחד. תהיה אינטגרציה בין הכותר הנוכחי עם הבאטל רויאל המצליח Call of Duty: Warzone כמו תגמולים במשחק והתקדמות הדמות.

‘Call Of Duty: Black Ops Cold War’ ישוחרר ב-13 בנובמבר, 2020, ל- PCPS4PS5Xbox One ובהמשך הוא יגיע גם ל- PS5 ול- Xbox Series X.

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x