קונסולת ה-Xbox Series S הוכרזה רשמית במחיר 299 דולר

לאחר שדלפה לרשת, מיקרוסופט חושפת את קיומה ואת העיצוב של הקונסולה המוזלת של הדור הבא עם תג מחיר של 299 דולר


אחרי מספר הדלפות ברשת של הקונסולה המוזלת מבית מיקרוסופט, Xbox Series S, החליטה החברה להכריז עליה רשמית.  הידיעה נחשפה על ידי מיקרוסופט בציוץ מפתיע בטוויטר המתאר את ה- Xbox Series S (ששם הקוד הקודם היה Lockhart) כ"ביצועים לשל הדור הבא ב- Xbox הקטן ביותר אי פעם", מה שאישר גם את מחיר הקונסולה (299 דולר) ואת העיצוב.

קיומה של קונסולת ה- Xbox Series S מאפשרת אלטרנטיבה זולה ורזה יותר לקונסולה הראשית הבאה של מיקרוסופט- Xbox Series Xהדלפות קודמות הציעו כי הקונסולה תהיה מערכת דיגיטלית לחלוטין, והיא ותפעל ברזולוציה נמוכה יותר מ- Xbox Series X, אך עדיין תאפשר לשחק במשחקי Xbox Series X הבאים כמו Halo Infinite ו- Fable 4, בנוסף למאות אחרים דרך תְאִימוּת לאחור.

הציוץ מבטיח לשתף חדשות נוספות על הקונסולה "בקרוב", אם כי לא ברור מתי זה יהיה, שכן מיקרוסופט כבר הצהירה כי באירוע המשחקים הקרוב בטוקיו (Tokyo Game Show) היא לא תציג שום חדשות להדור הבא.

Xbox Series X – הקונסולה הראשית של הדור הבא מבית מיקרוסופט

מיקרוסופט טענה לאחרונה שלמכור יותר קונסולות מסוני (או נינטנדו) זו לא המטרה העיקרית שלה בהשקת הקונסולה של הדור הבא. הסיבה לכך שהיא מעדיפה להשקיע בחוויה כוללת לכל הגיימרים מכל סוג של מכשיר (באמצעות xCloud), כשהקונסולה הבאה היא אחת מהם. החברה גם שיתפה אותנו בחשיפת ממשק המשתמש לאקסבוקס של הדור הבא.

 

 


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות