סדרת Prince of Persia זקוקה לגאולה ולא לרימייק

מדוע כועסים המעריצים על הכרזת רימייק ל-Prince of Persia: The Sands of Time? ואיך זה קשור לסדרת Assassin's Creed ול-Prince of Persia Redemption?


יוביסופט קיימה השבוע אירוע משחקים בשם Ubisoft Forward בו הציגה טריילרים חדשים למשחקיה הגדולים שישוחררו השנה, כמו Assassin's Creed Valhalla, Watch Dogs: Legion ועוד. באותו אירוע היא החליטה לשים סוף לשמועות והכריזה רשמית על רימייק למשחק "הנסיך הפרסי וחולות הזמן" (Prince of Persia: Sands of Time Remake).

עד כאן זה נשמע כמו הכרזה מאוד מרגשת למעריצי הסדרה, שלא ראו כותר חדש מזה כעשור. זה מרגש במיוחד גם לאור העובדה שככל שהפופולריות של Assassin's Creed התעצמה בעשור האחרון, העניין שיוביסופט הביעה בסדרת הנסיך הפרסי הלכה ופחתה, הסיבות בהמשך הכתבה.

Prince of Persia: Warrior Within – אחד הטובים בסדרה

סדרת הנסיך הפרסי היא סדרה מאוד ותיקה, שהחלה את דרכה אי שם בשנת 1989 עוד לפני משחקי התלת מימד. סדרת משחקי הפעולה-הרפתקאות המתמקדים בגלגוליו השונים של הנסיך מאיראן העתיקה, הפכה עם הזמן למאוד פופולרית. סדרת הנסיך הפרסי הייתה בשיאה בתחילת שנות האלפיים עם משחקים כמו Prince of Persia: Warrior Within ו-Prince of Persia: The Two Thrones וכמובן The Sands of Time. 

מחכים לגאולה? הוא בוטל

הכותר האחרון בסדרה היה The Forgotten Sands ששוחרר בשנת 2010, וגם הוא נחשב למשחק משובח בסדרה. שנתיים אחרי, בשנת 2012, דווח כי חברת יוביסופט עובדת על פיתוח משחק חדש בסדרה בשם Prince of Persia Redemption. הטריילר (מרונדר) שרק התגלה לאחרונה, אך שוחרר לפני 8 שנים, מציג נסיך מתקדם יותר, עם גרפיקה מרשימה, פארקור וריצות על הקיר, עם תנועות חלקות ומכניקת לחימה מלוטשת. צפו:

המעריצים אהבו מאוד את מה שאתם רואים למעלה בטריילר של Prince of Persia Redemption ואפשר להבין למה. הוא פשוט נראה מצוין, ואנחנו מדברים על שנת 2012, כן? אבל הבשורה המרה היא שהמשחק הזה בוטל רשמית, אין "הנסיך הפרסי: גאולה" וכנראה שכבר לא יהיה.

ג’ונתן קופר, שכיהן כאנימטור ראשי ב-Ubisoft, התייחס בחודש מאי השנה לסרטון הנ"ל בציוץ בטוויטר ואישר שהוא היה הדבר האמיתי. הוא גם ציין כי מה שאנחנו רואים בסרטון היווה השראה למערכת הפארקור והאנימציה של המשחק שהיה מעורב בפיתוחו- Assassin’s Creed III. עוד ציין קופר שביטול של פרויקטים הקשורים לסדרת Prince of Persia היו דבר די נפוץ ביוסיופט, מסיבות הקשורות לתמלוגים ליוצר הסדרה ג’ורדן מכנר (Jordan Mechner), מה שמגדיל את הסיכון הכלכלי בפרויקט שכזה.

צועדים לאחור

והנה אנחנו בשנת 2020, מתקרבים לסוף השנה שצפויה להיות אחת השנים הלוהטות בענף הגיימינג עם השקות של קונסולות של הדור הבא כמו PS5 ו-XSX והשקות של כרטיסי מסך עם ביצועים מפלצתיים. ובעיתוי הנפלא הזה עם הריח באוויר של קידמה והתפתחות גרפית במשחקים, החליטה יוביסופט לשחרר למעריצים הסבלניים טריילר רימייק לנסיך הפרסי שנראה כמו משחק מלפני עשור. זלזול לשמו.

אין פלא שהטריילר החדש כבר הספיק לעצבן את המעריצים בגלל איכות הגרפיקה הירודה. היחס בין הלייקים לדיסלייקים בסרטון עומד על 2:1 לטובת ה- dislike:

Prince of Persia: The Sands of Time Remake ישוחרר ב-21 בינואר, 2021 ל- Xbox One, PS4 ול-PC.


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות