האירוע The Game Awards 2020 יתקיים ב-10 בדצמבר

טקס הענקת הפרסים השנתית למשחקים שעשו את השנה, The Game Awards 2020 יתקיים אונליין ב-10/12 ויועבר בשידור חי


The Game Awards 2020 יהיה זמין לצפייה ב -45 פלטפורמות וידיאו גלובליות והאירוע יתקיים בשידור חי ב-4K מהאולפנים השונים ללא קהל בלוס אנג'לס, טוקיו ולונדון. שלוש הערים המארחות עבור יהיו מחוברות דיגיטלית ויציגו את הענקת הפרסים, ויהיו גם הופעות מוזיקליות והכרזות על משחקים חדשים וכמובן חשיפות של טריילרים בבכורה עולמית.

עוד הוכרז כי התוכנית תציג פרס חדש בשם Innovation in Accessibly. הפרס מכיר במפתחי תוכנה וחומרה ש"דוחפים את המדיום קדימה "על ידי הוספת תכונות, טכנולוגיה ותוכן" לעזור למשחקים להיות מנוהלים ועם קהל רחב עוד יותר". Innovation in Accessibility מצטרף לתכנית Global Gaming Citizen, פרס Games for Impact וליוזמות אחרות שיוכרזו.

לצד הפרסים וההכתרות שיככבו בערב המיוחד, תוכלו לצפות לסוף שבוע של הדגמות ושידורי חיים ממשחקים בכל הפלטפורמות הקיימות על פני המחשב האישי, קונסולה, מכשירים ניידים וגם מציאות מדומה (VR).

אירוע The Game Awards, החל את דרכו בשנת 2014 ומאז הפך למסורת. בשנה שעברה, The Game Awards 2019 רשם שיא של 50 מיליון צופים גלובליים, כולל קהל בשידור חי של למעלה מ -7.7 מיליון צופים. הזוכה הגדול של שנה שעברה היה Sekiro: Shadows Die Twice.

GAME OF THE YEAR – משחק השנה 2019

  • Sekiro: Shadows Die Twice — זוכה
  • Control
  • Death Stranding
  • (Resident Evil 2 (2019
  • Super Smash Bros. Ultimate
  • The Outer Worlds
Sekiro: Shadows Die Twice – משחק השנה 2019

התאריך של האירוע The Game Awards 2020 יגיע כחודש לאחר השקתן של הקונסולות של הדור הבא מבית סוני ומיקרוסופט, כך שניתן לנבא כבר עכשיו שרוב ההכרזות והחשיפות ידברו על משחקים שהולכים לצאת ל-PS5 ול-Xbox Series X.


 

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות