עדכון נוסף יגיע ל- Animal Crossing: New Horizons בנובמבר הקרוב

עדכון תוכן נוסף יגיע למשחק המצליח ביותר לקונסולת ה- Switch, אנימל קרוסינג. ליל-הקדושים כבר כאן ואירועי חג ההודיה וחג המולד יגיעו למשחק בנובמבר


עדכון הסתיו (1.5) של המשחק אנימל קרוסינג כבר כאן, אך עדיין יש עוד תוכן חדש בדרך למשחק בהמשך העונה. נינטנדו אישרה כי עדכון נוסף של Animal Crossing אמור להגיע בסוף נובמבר, ונראה שהוא יוסיף עוד שני אירועים עונתיים גדולים במיוחד.

למרות שנינטנדו עדיין לא שיתפה פרטים נוספים על עדכון נובמבר, ההודעה לוותה בתמונות של פרנקלין (תרנגול ההודו) וג’ינגל (האייל). הראשון מארח את אירוע פסטיבל הקציר (חג ההודיה) של הסדרה, ואילו האחרון מופיע במהלך Toy Day, יום הצעצוע (חג המולד), כך שנראה ששני החגים מגיעים כחלק מהעדכון בנובמבר. כך תוכלו לחגוג את תקופת החגים במשחק.

נינטנדו עדיין לא הסבירה כיצד פסטיבל הקציר או אירועי Toy Day יעבדו ב-New Horizons, אך בפרק הקודם של הסדרה, Animal Crossing: New Leaf, פרנקלין היה שולח אתכם לתושבי הכפר האחרים לאסוף מרכיבים למנות שהוא מכין. בכל דצמבר תצטרכו לדבר עם תושבי הכפר ולשים לב למה הם מקווים לקבל ביום הצעצוע. ואז, ב -24 בדצמבר, תצטרכו להתלבש כסנטה ולהעביר את המתנות הנכונות לכל תושב בכפר.

עדכון ליל הקדושים

העדכון החדש השבוע מוסיף את ליל כל הקדושים, יחד עם מתכונים הקשורים לעיצוב DIY ותכנים אחרים. לאורך כל אוקטובר תוכלו לרכוש ממתקים ב- Nook’s Cranny, כמו גם התחלות דלעת שתוכלו לשתול ולגדל. לאחר מכן ניתן להשתמש בדלעות אלה לעיצוב קישוטים בנושא ליל כל הקדושים ופריטים אחרים ממתכונים חדשים של DIY.

מעבר לכך, איי חלומות שביקרתם בהם בעבר יופיעו כחלק מרשימה, כך שלא תצטרכו להזין מחדש את כתובת החלומות שלהם בכל פעם שתרצו לחזור. נינטנדו גם תשיק עדכון לפונקציית NookLink בתחילת אוקטובר שיאפשר לכם להשתמש בתגובות ישירות מאפליקציית הסמארטפון.

כרטיסי Amiibo חוזרים

בנוסף לעדכון הבא, כרטיסי Animal Crossing Amiibo חוזרים גם בנובמבר הקרוב. סדרה 1 עד 4 מכרטיסי Amiibo תהיה זמינה שוב בחנויות. כל חבילה תעלה 6 דולר וכוללת שישה כרטיסים. אתה יכול להשתמש בכרטיסים אלה כדי להזמין את תושבי הכפר להתגורר באי שלך או לצלם אותם במצב פוטופיה (Photopia mode) של המשחק.


כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות