מריו חוגג 35 שנים: אוסף משחקי סופר מריו הוכרז

נינטנדו הכריזה הערב על Super Mario 3D All Stars- אוסף המכיל 3 משחקי סופר מריו בחבילה אחת, לרגל יום הולדתו ה-35 של השרברב האיטלקי, ההוא עם השפם


היום חוגגת חברת נינטנדו יום הולדת חגיגי ומרגש במיוחד, אחת הדמויות האייקוניות ביותר של החברה, סופר מריו, בן 35. לרגל האירוע, הכריזה החברה על אוסף מיוחד שיכלול את המשחק Super Mario 64, Super Mario Sunshine, ו- Super Mario Galaxy, תחת השם "Super Mario 3D All Stars". האוסף מיועד לקונסולה Nintendo Switch וישוחרר בהשקה מוגבלת עד מרץ 2021. צפו בטריילר:

Super Mario 3D All-Stars הוא רק אחת מכמה הכרזות חדשות הקשורות למריו שנחשפו על ידי נינטנדו ליום הולדתו ה -35 של האייקון היום, לצד Super Mario 3D World + Bowser's Fury, MarioKart Live ועוד ועוד.

נינטנדו תכננה בעבר לחשוף את כל ההפתעות הקשורות ליומולדת 35 של מריו בתערוכת E3 , אך וירוס הקורונה שגרם לביטול השנה של מספר אירועים מרכזיים, ביניהם 2020 E3, דחה את ההפתעה של החברה להיום.

החדשות הטובות הן שאנחנו לא צריכים לחכות יותר מדי זמן לשחק את המשחקים האלה בעצמנו, במיוחד במקרה של Super Mario 3D All-Stars, מהם נוכל להתחיל להנות בסוף החודש הזה. לאחרונה שוחרר בנטפליקס סדרת דוקו בשם High Score על האבולוציה של תעשיית המשחקים, אותה קריין בחן רב, המדובב האלמותי של סופר מריו, צ'ארלס מרטינט.


Super Mario 3D All-Stars ישוחרר ב-18 לספטמבר, 2020 לקונסולת Nintendo Switch.

מקור: nintendo


כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x