לצלוף למרחקים: Sniper Ghost Warrior Contracts 2 נראה ריאליסטי מתמיד

במשחק הבא של חובבי הסנייפרים, חברת CI Games מציגה את הטווח העצום בו תוכלו לצלוף למרחקים במשחק


חברת CI Games פרסמה טיזר חדש שמתמקד במנוע הגרפי של המשחק- Sniper Ghost Warrior Contracts 2, ובמיוחד באחד משינויי המשחק החשובים ביותר שיגיעו בכותר ההמשך הקרוב: צליפה ארוכת טווח. צליפה למרחקים ארוכים היא דבר שקהילת Sniper Ghost Warrior ביקשה והסרטון החדש מציג ירייה שנלקחה במרחק של 1,506 מטרים. הירי לטווחים ארוכים ב-Sniper Ghost Warrior Contracts 2 בכלי נשק מדויקים יותר, בריאליזם מוגבר ובוויזואליות משופרת עם השקתו בחורף הקרוב. צפו:

"קהילת הצלפים נהנתה מאוד מהשינויים שביצענו עם חוזים וארגזי החול של הצלפים, אך על סמך המשוב שלהם, תכננו את המשחק האחרון מתוך מחשבה על צליפות ארוכות טווח מאוד…אנו מקווים להמשיך ולבנות על משחק הצלפים הטוב ביותר בסביבה ולעשות צעדים משמעותיים קדימה בהבאת חווית צלף מודרנית ומציאותית לקונסולות ולמחשב האישי. הצוות שלנו ממש מתרגש להציג את הקמפיין של Sniper Ghost Warrior Contracts 2. "

הכותר הקודם, Sniper Ghost Warrior Contracts שהתמקד בסיביר, התקבל היטב בקהילה ולטענת המפתחת, Contracts 2 מעביר את גן העדן של צלפים אלה לשלב הבא עם מפות מאתגרות לטווח ארוך המוגדרות בסביבה המודרנית החדשה של המשחק. בנוסף לחוזי הליבה, קמפיינים אלה יספקו משחק מרתק עם שאיפה לביצועי סנייפר למרחקים קיצוניים. המפות במשחק יאתגרו אפילו את הצלפים המיומנים ביותר כששחקנים משלימים אתגרים מורכבים שלא מזוהים במרחק של יותר מקילומטר.

Sniper Ghost Warrior Contracts 2 כולל חוויה מבוססת ורלוונטית יותר שהתרחשה במזרח התיכון המודרני 2021. אתם משחקים בתור ריפר (Reaper), צלף מיומן שנשלח למשימות, השחקנים יכולים לנצל כלי נשק חדשים וציוד כדי להוריד אויבים חכמים יותר על פני מפות חדשות ורחבות ידיים. הוסף לרשימת המשאלות שלך צלפים של Ghost Warrior Contracts 2 והישאר מעודכן לפרטי משחק נוספים שייחשפו בחודשים הקרובים.

לקבלת מידע נוסף אודות המשחק הבא בסדרה, כנסו לאתר הרשמי של המשחק SniperGhostWarriorContracts2.com.


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות