מירוצי האופנועים בדרך לדור הבא: Ride 4 הוכרז גם ל- PS5 ו- Xbox Series X

Ride 4 הוכרז גם לקונסולות של הדור הבא וזה יקרה בינואר, 2021. טריילר חדש ונוצץ נחשף וההזמנות מראש למשחק מתחילות היום


חברת Milestone הודיעה היום כי משחק מירוצי האופנועים Ride 4 ישוחרר גם ל- PS5 ול- Xbox Series X, ויהיה שדרוג בחינם לשחקנים שרכשו את המשחק בדור הנוכחי. בהודעה לעיתונות הכריזה המו"ל כי Ride 4 ישוחרר ב- 21 בינואר 2020 לפלייסטיישן 5 ולאקסבוקס SX.
שחקנים שירכשו את גרסת Ride 4 ל- PS4, יוכלו לקבל גרסת PS5 בחינם ללא תוספת תשלום עד 30 באפריל 2021, וזה מכסה גם את חבילות ההרחבה,DLC. שחקני Xbox One יקבלו את גרסת הדור הבא באמצעות תכונת ה- Xbox Series X Smart Delivery, גם ללא עלות נוספת. הטריילר החדש לדור הבא נראה מרשים:

הקונסולות של הדור הבא יוכלו להריץ את המשחק במהירות 60fps וברזולוציה "עד" 4K. זהו רמז לכך שהמשחק לא יפעל ברזולוציית- 4K טבעית בשתיהן, אלא רק באחת מהקונסולות. נצטרך לחכות ולראות. כך או כך, מיילסטון מבטיחה שחווית הרכיבה תהיה "מדויקת, מספקת וטבעית" יותר בזכות העצמה הנוספת של קונסולות הדור הבא.

ב- PS5, שחקנים יחוו פידבק הפטי (haptic feedback) באמצעות התכונה המתקדמת של בקר המשחק DualSense של PS5, ויאפשרו לשחקנים להרגיש את הרטט כמו פעם. גם לגז ולבלמים תהיה התנגדות משלהם, ו- SSD יביא לזמינות טעינה "מופחתות משמעותית", כלומר פחות זמן בטעינת מסכים וטקסטורות.

הזמנות מראש מתחילות היום

מיילסטון שותפה עם שניים מהמותגים האייקוניים ביותר בעולם הדו-גלגלי, ימאהה מוטור וברידג'סטון. ימאהה מוטור, השותפה העיקרית של מילסטון ל-RIDE 4, תוצג גם באריזה המהודרת של המהדורה המיוחדת RIDE 4 המוקפדת, המוקדשת לימאהה R1 2020 האייקונית ותאפשר גם גישה ל- Pass Pass.

היום מציין גם את תחילתן של הזמנות מראש הדיגיטליות ל-Ride 4: כל מי שיזמין מראש את המהדורה הסטנדרטית ב- PS4 וב- Xbox One, יקבל חבילת בונוס עם 2 אופנועים, 5 אירועים חדשים ועוד הישג / גביע נוסף, ואילו חבילת הבונוס בהזמנה מראש של המהדורה המיוחדת תכלול 4 אופנועים אייקוניים, 10 אירועים חדשים, 2 הישגים / גביעים נוספים וגישה מוקדמת למשך 3 ימים לפני ההשקה. ב- Steam, הבונוס להזמנה מראש יבטיח הנחה של 10% על מחיר המשחק, 2 אופנועים אייקוניים, 5 אירועים חדשים והישג נוסף אחד.

Ride 4 ישוחרר ב-8 באוקטובר ל- PS4, Xbox One ול-PC, וב-21 בינואר, 2021, ל- PS5 ול- Xbox Series X.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x