נטפליקס הכריזה על Resident Evil: Infinite Darkness

סדרת טלוויזיה חדשה שתהיה מבוססת על סדרת האימה Resident Evil הוכרזה על ידי קאפקום ונטפליקס ותגיע אלינו למרקע ב-2021


לפני חודש בדיוק הכריזה נטפליקס על סדרת טלוויזיה Resident Evil המבוססת על סדרת המשחקים של חברת קאפקום (Capcom). סדרת הטלוויזיה Resident Evil תופק על ידי חברת קונסטנטין פילם (Constantin Film), שהיא אותה חברת הפקות שמאחורי סדרת סרטי “האויב שבפנים” (Resident Evil) בכיכובה של מילה יובוביץ’ (Milla Jovovich). מלבד סדרת לייב זו, לקאפקום יש עוד סדרה חדשה.

כעת מכריזה חברת Capcom על עוד סדרה חדשה המבוססת על זיכיון Resident Evil שתעלה לנטפליקס ב -2021 ותיקרא. את ההכרזה והטיזר הראשון שיתפה החברה במהלך Capcom TGS Live 2020, הירויוקי קובאיאשי (Hiroyuki Kobayashi)- מפיק בכיר בפרויקט, הציג את הטיזר הראשון:

 

הסדרה החדשה תתבסס על זיכיון סדרת האימה ותעקוב אחר הרפתקאותיהם של ליאון ס'קנדי וקלייר רדפילד כשהם חוקרים אחוזה גדולה וחשוכה.

שנת 2021 צפויה להיות שנה מבורכת עבור מעריצי Resident Evil תהיה שנה טובה עבור מעריצי Resi: כמו גם שתי התוכניות החדשות, אנו הולכים לקבל את ההשקה של המשחק Resident Evil Village.

Capcom אישרה מוקדם יותר השבוע כי היא "בוחנת" להביא את Resident Evil Village ל- PS4 ו- Xbox One, כמו גם ל- PS5 ו- Xbox Series X.


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות