דיווח: סוני מזרזת משלוחי PS5 כדי לעמוד בביקוש

על פי דיווח חדש, החל מאוקטובר, משלוחי אוויר של קונסולות הפלייסטיישן 5 יחלו במסע לארצות הברית במקביל לתובלה ימית המסורתית


נראה כי סוני ממהרת לגל הראשון של משלוחי PS5 במטרה לענות על הביקוש הגבוה שצפוי בהשקה בעונת החגים. אנליסט מטעם ניקו פרטנרס (Niko Partners), דניאל אחמד, צייץ בטוויטר, כי סוני משתמשת כעת בהובלה אווירית, בניגוד להובלה ימית, כדי לשלוח כמה שיותר קונסולות PS5 לארצות הברית. ראש אגף חברת השילוח הבינלאומית דלתא (Delta Air Cargo), ג'רי טאי, אישר כי באוקטובר יצאו 60 טיסות (או 60 מטוסים, מכיוון שפרטי ההזמנה אינם ברורים) הנושאות מערכות PS5.

"לא סביר שהאמור לעיל מכסה את כל המשלוחים / ערוצים. ראוי גם לציין כי הטיסות האלה מיועדות לארה"ב."

משלוחי הובלה אווירית יקרים בהרבה ממשלוחים ימיים, ולכן סביר להניח כי סוני תספק רק חלק מההיצע של PS5 באמצעות משלוח אווירי, רק כדי לעמוד בביקושים. במקביל, סוני וודאי תשלח קונסולות גם בהובלה ימית, כך שהגעה מוקדמת של משלוחים אוויריים תסייע בהחזקת PS5 במלאי בזמן שמשלוחי הים נכנסים. איננו יודעים את הנתונים המדויקים, ומשלוח מסוים זה רלוונטי רק עבור השוק האמריקאי אך בהתחשב באתגרי הייצור שעומדים בפני סוני וחברות חומרה אחרות השנה, מדובר בהערכה סבירה של תכנית החברה.

PS5 Showcase

מוקדם יותר השנה דיווחנו כי סוני הכפילה את ייצור ה- PS5 כדי להקדים את הבעיות הלוגיסטיות שנגרמו על ידי התפשטות נגיף הקורונה. הובלה אווירית של קונסולות PS5 לשוק עוד לפני ההשקה יכולות להעיד על הביטחון שיש לסוני כי הולכת להיות השקה מוצלחת.

הדיווח האחרון שקשור לקונסולות החדשות חשף את זהות התוכן באריזת ה- PS5 ובאריזת מהדורת ה-PS5 הדיגיטלית. בתוך האריזה תמצאו את בקר DualSense, בסיס לקונסולה, כבל HDMI, כבל חשמל, כבל USB ו-PS5 עם כונן SSD בנפח 825GB, ו- Astro’s Playroom מותקן בה מראש.

מחר בשעה 23:00 שעון ישראל, תקיים סוני PS5 Showcase ולצד משחקי פלייסטיישן 5 שהיא הולכת להציג, כמו ספיידרמן החדש, Ghostwire: Tokyo ו-Godfall, אנחנו מקווים שהיא תודיע סוף סוף על מחיר ותאריך השחרור של ה- PS5 ועל תאריך ההשקה.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x