סוני חשפה את מחיר ה-PS5 ואת תאריך ההשקה

לאחר המתנה ארוכה נחשפו המחירים ותאריך ההשקה של קונסולת הדור הבא של סוני, הפלייסטיישן 5. השקה בארה"ב ב-12 לנובמבר, השקה עולמית ב-19 בנובמבר במחירים 499 ו-399 דולרים ל-PS5 ול-PS5 דיגיטל בהתאמה. מה המחיר בישראל?


באירוע המקוון של סוני PS5 Showcase, חשפה החברה את הפרטים שכל העולם חיכה לו: מחיר ותאריך יציאה לקונסולת הדור הבא שלה, ה-PS5.

בדומה להשקה העולמית של מיקרוסופט, עם 2 קונסולות לדור הבא (Xbox Series X ו-Series S) גם סוני תשיק  שתי גרסות לפלייסטיישן 5. בכדי לא לפגר הרבה אחרי מיקרוסופט, סוני תבצע 2 השקות בשני מועדים. השקה ראשונה למדינות ארצות הברית, יפן, קנדה, מקסיקו, אוסטרליה, ניו-זילנד ודרום קוריאה ב-12 בנובמבר, והשקה העולמית מתוכננת ל-19 בנובמבר, כולל ישראל.

 PS5 – מפרט ומחיר

ה- PS5 מגיעה עם מפרט טכני מתקדם וחזק הרבה יותר מהקונסולה הנוכחית, PS4, בדומה לקונסולה הבאה מבית מיקרוסופט, ה-XSX הבדלי החומרה על הנייר, לא תמיד מעניקים תמונה אמיתית. הצדקת הריצה לעבר משחקים ברזולוציית 8K תתחוור לנו רק בנובמבר. הגרסה הראשונה שתושק היא ספינת הדגל, הפלייסטיישן 5 עם מעבד ה-Zen 2 מתומן הליבות של AMD במהירות של 3.5GHz. חברת AMD גם אחראית על המעבד הגרפי של הקונסולה, שתהיה מבוססת על ארכיטקטורת RDNA 2 עם נתונים כמו 10.28 טרה-פלופ, ובמהירות של 2.23GHz. זיכרון RAM בקונסולה יהיה בנפח 16GB מסוג GDDR6 ואחסון SSD בנפח 825GB בטכנולוגיית NVMe. ה-PlayStation 5  תוצע במחיר של 499 דולרים. בישראל המחיר נקבע על 2499 שקלים.

PS5 Digital – מפרט זהה ללא כונן ומחיר מוזל

הגרסה השנייה, היא המוזלת יותר ונקראת ה“מהדורה דיגיטלית” של הפלייסטיישן 5, שההבדל היחיד בין האחות הגדולה, הוא שהיא לא כוללת כונן אופטי. בפועל זה רק אומר שבעלי הקונסולה הדיגיטלית יצטרכו לרכוש את כל המשחקים שלהם מהחנות של סוני או דרך חנויות מתווכות.  ה-PlayStation 5 Digital Edition תוצע במחיר זול יותר של 399 דולר. בישראל המחיר נקבע על 1999 לגרסה הדיגיטלית.

השבוע דיווחנו על כך שסוני מזרזת את משלוחי הקונסולות (PS5) לארה"ב באמצעות משלוחי אוויר, היקרים משמעותית מהובלה ימית כדי להיות מוכנה להשקה. מוקדם יותר השנה גם דיווחנו כי סוני הכפילה את ייצור ה- PS5 כדי להקדים את הבעיות הלוגיסטיות שנגרמו על ידי התפשטות נגיף הקורונה. הובלה אווירית של קונסולות PS5 לשוק עוד לפני ההשקה יכולות להעיד על הביטחון שיש לסוני כי הולכת להיות השקה מוצלחת.

הדיווח האחרון שקשור לקונסולות החדשות חשף את זהות התוכן באריזת ה- PS5 ובאריזת מהדורת ה-PS5 הדיגיטלית. בתוך האריזה תמצאו את בקר DualSense, בסיס לקונסולה, כבל HDMI, כבל חשמל, כבל USB ו-PS5 עם כונן SSD בנפח 825GB, ו- Astro’s Playroom מותקן בה מראש.

מה באריזה של ה- PS5?

  • PlayStation 5 /PlayStation 5 Digital Edition
  • בקר אלחוטי DualSense
  • 825GB SSD
  • בסיס לקונסולה
  • HDMI כבל
  • כבל חשמל
  • USB כבל
  • חוברת הפעלה
  • Astro’s Playroom (מותקן מראש על הSSD)

מלחמת הקונסולות כבר כאן

נזכיר כי חברת מיקרוסופט הכריזה רשמית על המחיר ומועד השקה של Xbox Series S במחיר של 300 דולר וקונסולת הדגל Xbox Series X. היא גם סיפקה לנו את מחיר ה-Xbox Series X שתעלה 500 דולר ותושק ברחבי העולם לצד ה-Series S החל מה-10 בנובמבר, השקה עולמית ובישראל.

PS5 דיגיטל מול XSS, קרדיט תמונה- psu.com

לקריאה נוספת:

קונסולת הפלייסטיישן 5 והפליסטיישן 5 הדיגיטלית יושקו ב-12 לנובמבר בארה"ב וב-19 בנובמבר השקה עולמית.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x