ללמוד פיתוח משחקים בחינם: "אקדמיית האקסבוקס" הוכרזה

מיקרוסופט משיקה החודש את Xbox Academy, סדנה וירטואלית חדשה וחינמית למפתחי משחק שאפתנים


חברת מיקרוסופט הכריזה על Xbox Academy, הדרכה חדשה לפיתוח משחקים בחינם "שנועדה לעורר את הדור הבא של יוצרי המשחקים, ולתת להם תובנה לגבי עיצוב ופיתוח המשחקים".

הסדנה הדיגיטלית החינמית תצא לדרך במהלך החודש והיא אמורה להיות אחת מהסדנאות הוירטואליות הרבות שמציעה מיקרוסופט במטרה "לעודד, לשרת ולעזור ללקוחות מיומנים, עסקים קטנים וקהילות באמצעות למידה וטכנולוגיה".

הסדנה הווירטואלית, המנוהלת על ידי East London Arts and Music (ובקיצור- ELAM), והיא תציג בפני התלמידים את יסודות עיצוב המשחקים, כולל סקירה של האופן בו מתכנתי האולפן Playground Games המבוסס בבריטניה "ניגשים לעיצוב משחקים עבור כותרים עטורי שבחים כמו זיכיון מירוצי המכוניות, Forza Horizon".

המשתתפים ילמדו עוד על תהליך פיתוח המשחק ועל כלים למפתחים כמו Unity. גאווין ראבורן (Gavin Raeburn), מנהל האולפן של Playground Games אמר:

"אני נרגש מכך שמשחקי משחקים הם חלק מאקדמיית Xbox ושחברי הצוות שלנו מריה לי וריאן גרין יכולים לחלוק את ניסיונם ואת הידע שלהם עם יוצרי המשחקים"

"כצוות, אנו נלהבים לטפח כישרונות חדשים בתעשייה, כמו למשל תכנית ההשמה שלנו ל -12 חודשים לסטודנטים באוניברסיטאות מקורסים רלוונטיים. אירוע זה הוא דרך נהדרת נוספת בה נוכל להעביר חלק מהמומחיות באולפן. לעורר את הדור הבא של יוצרי המשחק".

Banner Image

"תענוג אמיתי לעבוד עם האנשים המוכשרים של Playground Games וחנות מיקרוסופט בכדי להעביר את ההפעלות הללו," הוסיף קרטיס לה בלאן, מנהל המשחקים באמנות ומוסיקה במזרח לונדון. "רבים מהתלמידים ב- ELAM התחילו את לימודיהם בפיתוח משחקים ובתחומים אחרים על בסיס השראה ממנהיגי התעשייה ממש כמו האנשים ב-Playground Games,כך שאנו יודעים שמפגשים מסוג זה לא יסולא בפז בהבטחת ההזדמנויות העצומות לצמיחה ותעסוקה בבריטניה. "

על פי הדיווחים, המקומות ל"אקדמיה" מוגבלים, אז אם אתם בעניין ופיתוח משחקים מרתק אתכם, כנסו לאתר הרשמי כדי להירשם באופן מקוון ולהשתתף במהלך ה -12 וה -13 בספטמבר. המשתתפים צריכים להיות בני 16 לפחות כדי לקחת חלק בתכנית.

מקור: eurogamer


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x