כל הביקורות למשחק הנוקמים (Marvel's Avengers) כבר כאן

"משחק מהנה, אך חסר נשמה", "הנוקמים, התאספו! יש לכם משחק נהדר לשחק!", "Marvel's Avengers יצא פשוט מוקדם מדי." הביקורות הראשונות של משחק הנוקמים כבר כאן. אז מה חושבים עליו המבקרים?


אחרי כל הרעש והצלצולים וההכנות לקראת המשחק הגדול הבא של גיבורי העל, "משחק הנוקמים" (Marvel's Avengers) שוחרר רשמית ושלל הביקורות כבר מציפות את הרשת. מדובר במשחק הכי גדול של ספטמבר ומעריצים רבים ממתינים לראות האם הנוקמים של מארוול מאת Square Enix עומדים בכבוד במורשתם של גיבורי הקומיקס האהובים.

האתר גיים-אינפורמר (Game informer) העניק למשחק ציון גבוה יחסית של 8.75/10:

"קריסטל דינמיקס רוצה שתשחקו את המשחק הזה במשך שנים רבות, ולנוקמים יש הרבה תוכן שיעסיק אתכם כבר עכשיו. הנוקמים נמצאים בכושר נהדר כרגע, מסנוורים עם הסיפור והפעולה שלהם…אני רוצה לראות עד כמה הגיבורים האלה יכולים להיות חזקים עם השדרוג שלהם. הנוקמים, התאספו! יש לכם משחק נהדר לשחק! "

ג'וס ווייז מהאתר וידאו-גיימר (VideoGamer) לא אוהב את הכיוון האמנותי ואת עולם המשחק, ומעניק למשחק את הציון 7/10 :

"הדבר הראשון שאנחנו צריכים לעשות הוא למחוא כפיים לעובדה שהנוקמים של מארוול קיימים, שאפשר לקנות אותו ולאתחל אותו, ושיש כאן פשוט כיף."

כריס קרטר מהאתר Destructoid טוען שהמשחק טעון שיפור רב ומעניק לן ציון 6/10:

"גם עם הפאצ'ים שלאחר ההשקה ודמויות ה- DLC מהנות לשחק, יש הרבה מקום לשיפור עם הנוקמים. עם ההשקה, יש עדיין בעיות. Marvel's Avengers יצא פשוט מוקדם מדי."

ג'ון וויילס מ-VGC קטל את המשחק לחלוטין וטוען שהוא חסר נשמה, הציון 2/5:

"הנוקמים של מארוול הם חסרי נשמה, גם כשהם מוכשרים. הרעיון היחיד בעל דמיון המעורפל שלה הוא שהוא מספר את הסיפור מנקודת מבטה של קמלה (Kamala Khan). ההתלהבות שלה, כחלקים שווים של מעריצי הנוקמים וגיבור העל המתפתח, מדבקת. אבל זה גורם לנו לתהות. האם הדמות של קמלה היא כשלעצמו עוד עיצוב ציני נוסף, שמטרתו לשכנע את השחקנים שההרפתקה הזו יותר מרגשת ממה שהיא? אם כן, זה לא יעבוד הרבה זמן. "


להלן כל הביקורות והציונים למשחק הנוקמים (Marvel’s Avengers):

משחק הנוקמים של מארוול (Marvel’s Avengers) הושק ב-4 בספטמבר לקונסולות PlayStation 4 ו- Xbox One וגם למחשב האישי (PC). המשחק יגיע בהמשך גם ל-PlayStation 5 ו- Xbox series X לאחר שיושקו בסוף השנה הנוכחית.

 


 

הביקורות למשחק Marvel’s Avengers חצויות בין המבקרים. המשחק כיפי וסוחף אך חסר נשמה...
ציון ממוצע Xbox One
7
ציון ממוצע PS4
7.3
ציון ממוצע PC
7.1
7.1

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות