אולפן חדש הוקם לצורך פיתוח Lords of the Fallen 2 לדור הבא

הפיתוח של Lords of the Fallen 2 קם לתחייה והוא כעת מיועד לדור הבא


האתר יורוגיימר מדווח היום כי אולפן חדש הוקם במיוחד כדי להביא את Lords of the Fallen 2 למחשבים אישיים, לפלייסטיישן 5 ול- Xbox Series X.

המפיצה CI Games חשפה אולפן חדש בשם Hexworks, אולפן שבסיסו בברצלונה ובבוקרשט, ושיהיה ערוך על פיתוח ממשחק ההמשך.

Lords of the Fallen הראשון שנחשף לראשונה בתערוכת המשחקים E3 2013, היה אחד המשחקים המפתיעים של שנת 2014. המשחק שהוגדר כמשחק תפקידים/פנטזיה עם שיטת קרב חדישה ועץ יכולות מפותח ונראה כמו אחיו החורג של Dark Souls, זכה גם לביקורות מעולות. אבל משחק ההמשך שלו נקלע לקשיים בשל תוצאות פיתוח חלשות שאכזבו את המפיצה וגרמו להפסקתו של הפיתוח בשנה שעברה:

"סיום ההסכם הוגש עקב ביצוע לקוי של Defiant [האולפן מניו יורק] . איכות העבודה הייתה נמוכה מהצפוי בחברה, באופן מדויק שתואר בהסכם, למרות שלוש התראות לשיפור איכות העבודה הזו ".

 

הפיתוח כבר החל לפני חצי שנה

צרות לחוד, ועתיד אוטימי לחוד, ואנחנו מסתכלים קדימה, לספטמבר 2020. כעת חברת CI Games מראה שהיא כמובן לא מוותר על הזיכיון הצעיר הזה חושפת את תכניותיה למשחק. מרק טימינסקי, מנהל בכיר ב-CI Games אמר:

"עבר הרבה זמן מאז שהתחלנו לדבר על Lords of the Fallen 2 ולנסות רעיונות שונים, אני מאוד מתרגש מההכרזה על הסטודיו החדש שכבר עבד במחצית השנה האחרונה והתקדם משמעותית".

"בתחילה החלטנו לשמור על פרופיל נמוך מכיוון שלא רצינו להביא זאת לעיני הציבור לפני שנבנה את צוות הליבה ולפני שנסכים על פרטי הפרויקט הראשון ונמשיך בחזון שלנו. אז זה זה הזמן לומר באופן רשמי שאנחנו כאן ואנחנו כאן כדי להישאר. "

צוות הפיתוח של Lords of the Fallen 2 מונה כ- 25 אנשים ומשחק ההמשך מתואר כמעבר מפנטזיית הכוח של המקור לפנטזיה אפלה, והוא יהיה מאתגר יותר מקודמו.


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות