היטמן 3 ינחת ב-20 בינואר, 2021 לכל הפלטפורמות

לדור הזה ולדור הבא: הוכרז תאריך יציאה למשחק הבא בסדרת היטמן שתחתום את הטרילוגיה של סוכן 47, "Hitman 3". הוכרזו גם גרסאות מיוחדות למשחק ובונוס שווה למזמינים מראש


היטמן 3 נחשף רשמית באירוע החשיפה של הסוני פלייסטיישן 5, בו נחשפנו לטריילר סינמטי ראשון בו סוכן 47 נקלע למסיבה בדובאי, כשברקע איתו "על הקו" המפעילה שלו, דינה ברנווד וחבר ישן יצטרף אליו, לוקאס גריי. היטמן 3 מבוסס על אותו מנוע גרפי של קודמיו, Glacier, מה שיאפשר לשחקנים לשחק את כל הטרילוגיה בהפעלה אחת.

להבדיל מכמה מפיצות שהכריזו כי המעבר מהדור הנוכחי לדור הבא יעלה כסף, בחברת IO Interactive, שהיא גם המפיצה וגם המפתחת של המשחק, זה לא כך לשמחתנו. רכישה אחת של המשחק היטמן 3, תאפשר לכם מעבר חינמי לפלטפורמה אחרת, סוני או אקסבוקס.

השילוש הקטלני

ניתן להזמין מראש את המשחק בפלטפורמות השונות ומפתחת המשחק מסרה כי כל מי שיבצע הזמנה מוקדמת יזכה לבונוס ממש שווה, כל הטרילוגיה בחבילה אחת. כלומר, אם תרכשו את היטמן 3 לפני ההשקה, חבילת הטריניטי (Trinity Pack) שלכם והיא כוללת גם את היטמן (1) ואת היטמן 2. מעולה לחדשים בסדרה, ממש נחמד למי שכבר יש לו.

חבילת הטריניטי כוללת בסך הכל 9 פריטים, עם 3 סטים נפרדים המייצגים משחק שונה מהטרילוגיה. כל סט כולל חליפה, תיק וכלי נשק. הלבן של היטמן 1, האדום של היטמן 2 והשחור של היטמן 3. סמל היטמן הקלאסי נחרט על הפריטים בצבע זהב.

מהדורות מיוחדות להיטמן 3

חברת IO יצרה שתי מהדורות של היטמן 3; המהדורה הסטנדרטית ומהדורת הדלוקס.

• המהדורה הסטנדרטית כוללת את משחק הבסיס Hitman 3. נחמד ופשוט.

• מהדורת ה- Deluxe כוללת את משחק הבסיס Hitman 3 ואת חבילת ה- Deluxe.

ההבדל היחיד בין שתי המהדורות הוא שה- Deluxe Pack, כולל Escalations Deluxe, פריטים וחליפות במשחק כמו גם פסקולים דיגיטליים, חוברת דיגיטלית ועוד.  ארוז יפה בשחור ואדום במהדורת הדלוקס של Hitman 3.

Hitman 3 ישוחרר ב-20 לינואר, 2021  ל- PS5, PS4, Xbox Series X, Xbox One, Stadia וגם ל- PC (בלעדית בחנות Epic Games Store)

מקור: ioi.dk

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות