רשמי: פייסבוק חשפה (בטעות) את ה-Oculus Quest 2

משקפי המציאות מדומה (VR) של הדור הבא מבית אוקולוס שבבעלות פייסבוק  נחשפו בטעות. Oculus Quest 2 יוכרזו רשמית בקרוב


נראה כי פייסבוק הדליפה בטעות את משקפי ה- VR הבאים שלה. זוג סרטונים המציגים את Oculus Quest 2 הופיעו ב-Facebook Blueprint ופירטו את תכונות האוקולוס החדשות. הסרטונים כבר הוסרו (נקווה שאלה למטה לא), מה שמצביע על כך שענקית הרשתות החברתיות לא התכוונה לחשוף את פיתוחי החומרה האחרונים שלה. זה בטח יקרה באופן רשמי בקרוב.

על פי המידע שנחשף, Oculus Quest 2 יכילו זיכרון פנימי (RAM ) של 6GB והוא יופעל על ידי ערכת השבבים Snapdragon XR-2 של קוואלקום, שיפור מסיבי בהשוואה ל- Snapdragon 835 המקורי של Quest. בנוגע לתצוגה, דווח על רזולוציה של "כמעט 4K" ושיפור של 50% יותר פיקסלים ממה שהוצע ב- Oculus Quest המקורי. כדי לעזור לאחסן את המשחקים הגדולים יותר, נפח פנימי יגיע עד ל -250GB. כל המשחקים בספרייה הנוכחית של Quest יעבדו גם על Quest 2.

מצב השמע משתנה תוך כדי תנועה כדי לעזור לשקוע בחוויית ה- VR, והשט מגיע עם בקרים יותר ארגונומיים מבמעבר. עבור כמה כותרים, תוכל להניח את הבקרים לחלוטין, ולחתור תנועות באמצעות הידיים שלכם בלבד. מכשיר ה-Oculus Quest 2 קטן וקל יותר מקודמו, והרצועה רכה יותר, מה שמקל על ההסרה שלו.

פייסבוק תארח השבוע ועידת מפתחים בשם Facebook Connect, ואופי החשיפה המקרית הזה מצביע על כך שהיא מתכוננת לחשיפת ה- Oculus Quest 2 במהלכה באופן רשמי. גהועידה תתקיים ברביעי הקרוב, ב -16 בספטמבר. אין מידע על המחיר בסרטונים שהודלפו, אך שמועות מצביעות על מחיר של 300 דולר ליחידה.

מקור: Eurogamer


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות