עטלפים ורכבת תחתית: כל הפרטים על עונה 6 של Modern Warfare ו- Warzone

עונה 6 של Call of Duty: Modern Warfare ו- Call of Duty: Warzone צפויה לנחות היום עם "מטרו"- רכבת תחתית. מפת הדרכים להמשך העונה כוללת עטלפים, אירוע "ליל כל הקדושים", סקינים חדשים, מפות חדשות ומצבים חדשים


עונה 6 של וורזון ומודרן וורפר (MW: S6) צפויה להיות אחת העונות הגדולות מבין כל העונות עד כה ואם פתיחת האצטדיון בעונה הנוכחית בוורזון הלהיבה אתכם, חכו ללחימה הבאה במטרו, הרכבת התחתית. כמו בכל עונה, גם הפעם יש סיפור רקע, והעלילה מגיעה לאחר חודשים של מאבקים בין בעלות ברית לשעבר, המונעות על ידי Shadow Company, והרדיפה של ניקולאי ופארח (Farah) בציד אחר אל-קטאלה (Al-Qatala). שני מפעילים אלו עשו שימוש במנהרות רכבת תחתית ריקות כדי לנוע ברחבי העיר ללא עקבות. כך מגיעה למשחק הרכבת התחתית והאפשרות של מעבר במהירות ממקום למקום.

Fast Travel – להגיע במהירות לכל אזור במפה

כל זה מהווה את הבמה לעונה השישית של Call of Duty: Modern Warfare, שתהיה זמינה החל מהיום, ה- 29 בספטמבר. המפתחת אינפיניטי וורד תאפשר גישה לכל התחנות בעדכון זה ל- Modern Warfare ו- Warzone, שכן מערכת נסיעה מהירה חדשה תוסיף נדבך נוסף של אסטרטגיה להישרדות בוורדנסק (Verdansk). כמו כן, הגיעה להשקת העונה הזו מערכת קרב רעננה (Battle Pass), המורכבת משני כלי נשק חינמיים ושני מפעילים חדשים, יחד עם ארבע מפות מרובות משתתפים לכל סוג לחימה; ממשחק 2v2 Gunfight ו- 6v6 ועד למשחקי 10v10 ו- Ground War המורחבים.

תוכלו לעקוף את אזור המלחמה במהירות עם מערכת הרכבת התחתית, המכונה "המטרו" במשחק. מערכת נסיעה מהירה דינמית זו משלבת נקודות עניין קיימות עם תחנות תחבורה חדשות לאופציה של תנועת תגמול גבוהה בסיכון גבוה בתוך ורדנסק. באחת ממספר תחנות המטרו הפתוחות ברחבי העיר, שחקנים יוכלו לעבור מתחת לאדמה באמצעות גרם מדרגות כדי למצוא אויבים (קאמפרים כמובן) פוטנציאליים עד לרציף התחנה. שם, שחקנים וחוליות יוכלו לנסוע ברכבת תחתית, שתסיע אותן לתחנה הבאה תוך שניות.

מערכת הרכבת התחתית הזו מתהדרת בסטנדרטים בטיחותיים גבוהים; היא לא תיסע לתחנה שנופלת מחוץ לאזור הבטוח (זון) במהלך משחקי Battle Royale.

Armored Royale, כלי נשק נדירים וטורניר Røkkr Royale ב-Warzone

מוד חדש ומהיר בשם Armored Royale יגיע ל-Warzone ובו לכל קבוצה יש משאית מטען משוריינת והיא האפשרות היחידה שלהם לחזור למשחק, כל עוד היא במצב תקין. ברגע שהרכב של קבוצה נעלם, כך גם יכולתם לחזור לקרב. הקבוצה האחרונה ששורדת עם המשאית מנצחת, לא משנה אם המשאית שלהם פשוט התגלגלה באחת הגבעות או שחלקיה מפוזרים ברחבי ורדנסק. Weapon Rotation ישגר ברחבי ורדנסק משלוח כלי נשק חדש סביב המפה על הקרקע או בחבילות האספקה. צפו לכלי נשק שכוללים בין היתר, 18 נשקים אפיים (Epic) ו- 24 נשקים אגדיים (Legendary).

טורניר בשם Røkkr Royale יחל בהשקת העונה 6, טורניר בן יומיים עם מערך של שחקני Call of Duty המובילים, כולל סטרימרים, יוצרי תוכן ואפילו מקצוענים מ- Call of Duty League, כאשר חלקם מייצגים את הקבוצה החדשה שלהם בפעם הראשונה. הטורניר יחל ב-29 בספטמבר וב -30 בספטמבר עבור החלק הגדול ביותר עם מאגר הפרסים בסך 100,000 דולרים, ובמשך שש שעות משחק סה"כ הם ינסו להעפיל לפלייאוף הסופי. הטורניר יחל ב-10 בבדוק, שעון ישראל, ואתם יכולים לצפות בו מכאן.

Modern Warfare – מודים משודרגים ו-4 מפות חדשות

אם ברשותכם הגרסה המלאה של לוחמה מודרנית (Call of Duty: Modern Warfare), צפו לקבל מפה חדשה לכל סגנון במשחק במצב מרובה המשתתפים. ארבע מפות חדשות יגיעו למולטי והן:

  • Station
  • Broadcast
  • Mialstor Tank Factory
  • Verdansk Riverside

Station היא מפה חדשה למצב Gunfight, תחנת הרכבת הכפרית ציורית של קסטוביה המשמשת רקע לזירת הקרבות. המפה השנייה נקראת  Broadcast והיא מפה 6V6 קלאסית ששוכנת בלב תחנת הטלוויזיה BCH TV Station. זו המפה המפורסמת מהמשחק Call of Duty 4: Modern Warfare (נבחר למקום 2 במצעד משחקי קול אוף דיוטי בכל הזמנים).

המפה השלישית נקראת Mialstor Tank Factory והיא מפעל טנקים Mialstor הבנויה למשחק 6v6 וגם 10v10. מפה זו היא מיקס של אזורי לחימה פנימיים וחיצוניים עם שני בניינים גדולים – מפעל הטנקים המשותף ומחסן. מפה זו, בכל צורה שהיא, מתאימה לכל סגנונות המשחק, אך גגות הבניין והרחובות המושלגים שמסביב נותנים עדיפות לנשק ארוך טווח (סנייפרים, היכנו!).

מפה רביעית ואחרונה היא Verdansk Riverside שמיועדת למצב Ground War. ורדנסק ריברסייד (נהר) הוא פרבר שנמצא מעבר לנהר הגורה (Gora River) הקפוא משדה התעופה הבינלאומי ורדנסק, וגבולו הצפוני מוגדר על ידי צוקים המובילים בסופו של דבר לבסיס הצבאי של ארקלוב (Arklov Peak Military Base).

בשלב מסוים, הכפר המנומנם הזה השתלט על ידי אל טראפיקנטה (El Traficante), מבריח ששביתת הנשק התחקתה דרך האינטל שנאסף כאן במהלך מבצע הרבינגר (Operation Harbinger). באזור זה יש כמה בתים דו-קומתיים צנועים, כמה צריפים ומוסכים, בית מרקחת, בית ספר, מסעדת רשת בתים ציבורית ופרויקט בנייה קטן שנראה כי אין לו תאריך סיום באופק…

מצבי משחק חדשים כוללים את Killstreak Confirmed, גרסה משודרגת של Kill Confirmed שמגיעה עם מספר שינויים הנוגעים ל-Killstreaks: ניתן להרוויח ניקוד לקילסטראקים רק באמצעות איסוף תגים. עם זאת, הרצף שלכם לא יתאפס במוות.  מצב משחק נוסף נקרא GunGame TDM: כפי שהשם "מרמז", מצב זה משלב את Gun Gun עם Team Deathmatch. לשחק TDM עם נשקים אקראיים. שני מצבי משחק נוספים הם HQ:Firefight שמעניק לקבוצה ניקוד הן על אובייקטים ומטלות והן על הריגות ו-Hardpoint: Hills and Kills, בדומה ל- HQ: Firefight רק עם ריספאון מיידי כמובן.

מוזיקה לשמיעה במהלך נהיגה בכלי הרכב

אם בא לכם להרגיש קצת GTA בוורזון, יש אפשרות כזאת עם War Track Expansion, על פני מספר רב של טיירים חינמיים, שחקנים יכולים לפתוח מספר שירים חדשים להשמעה במסלולי המלחמה, שירים המתנגנים תוך כדי נהיגה ברכבים ב- Warzone ו- Warfare Modern. בעזרת הרצועות החדשות הללו תוכלו להקשיב למוזיקה ממשחקי Call of Duty הקודמים (סדרת Modern Warfare ו- Black Ops) למינון כבד של נוסטלגיה שיכולה להשלים משחק באטל רויאל אינטנסיבי.

הנה כמה מהשירים שניתן לפתוח במשחק בחבילה שנקראת “War Track Pack: Hip Hop Edition”:

אירוע "ליל כל הקדושים" ועטלף בשם "אדוארד"

האירוע הגדול שיתרחש במהלך העונה השישית, יהיה בנושא ליל כל הקדושים (Halloween), שכותרתו תהיה "Haunting of Verdansk", והוא יתקיים בין ה -20 באוקטובר ל -3 בנובמבר. באותה תקופה תוכלו לשחק באירועים חדשים בעונה ולהרוויח תגמולים חדשים. ולמרות שזה לא נאמר במפורש, זהו הזמן "המפחיד ביותר בשנה" שעשוי להתאים בהחלט למצב זומבים שכולנו חיכינו לו. מצבי משחק חדשים אחרים שיגיעו בהמשך העונה כוללים את Gun Fight Team Deathmatch, Hardpoint: Hills & Kills, ו-Headquarters: Firefight.

 

צפו ליותר משני תריסר (24) סקינים חדשים, כולל אלה הזמינים באמצעות משימות Battle Pass נוספות, המכסים מגוון רחב של מפעילים בשני הפלגים, כולל גז “On the Rocks” ודומינגו "Off Grid", ובדרגה 90 (Tier 90), סקין של "ייניסי" בייל. כמו כן, חיית מחמד חמודה בשם "אדוארד", שהוא עטלף שתוכלו לשלוח על אויביכם במהלך פיניש חדש.

לקינוח, ישנם כמובן גם שני כלי נשק פונקציונליים חדשים: רובה מרקסמן SP-R208 (ב-Tier 15) ורובה הסער AS-VAL (ב-Tier 31).

SP-R208 marksman – נשק חדש בעונה 6 וורזון

משקלים ונפחים- ה-SSD ממשיך להתנפח ואקטיביז'ן סיפקה מראש את המשקל של העדכון לעונה 6:

  • PlayStation 4: 19.3 GB
  • Xbox One: 22.66 GB
  • PC: 25.5 GB / 57 GB

57GB ב-PC לבעלי Modern Warfare.

מתי זלילת הג'יגבייטים האלה תיפסק? Call of Duty: Modern Warfare שוקל כעת במחשב 235GB!

עונה 6 של Call of Duty: Modern Warfare ו- Warzone יוצאת לדרך ב -29 בספטמבר, 2020 ואתם כבר יכולים להוריד את העונה החדשה.


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות